Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som er utdannet som fengselsbetjent eller jobber i fengsel med annen utdanning?

Kan dere fortelle litt om hvordan jobben er, arbeidsoppgaver, lønn etc?

Jeg er voksen, utdannet helsefagarbeider, men er i tenkeboksen om jeg skal finne på noe "nytt"

Kan dere anbefale å gå denne vegen?

Anonymkode: 6b6b0...5ee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om det er høye fysiske krav for å komme inn?

AnonymBruker
Skrevet

Ingen som jobber som det her?😅

AnonymBruker
Skrevet

Mannen er det. Jeg har høyere timelønn og jeg er hjelpepleier. Men han har bedre tillegg. Vanskelig å få fast jobb. 

Anonymkode: 097af...2a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Mannen er det. Jeg har høyere timelønn og jeg er hjelpepleier. Men han har bedre tillegg. Vanskelig å få fast jobb. 

Anonymkode: 097af...2a3

Takk for innspill! Her jeg bor er det flere ulike soningssteder, så det har kanskje noe å si?

Skrevet

Det er flere yrkesgrupper som kan jobbe der - blant annet sosionomer og vernepleiere, men det kommer jo an på hva du vil jobbe med 😊

AnonymBruker
Skrevet

Kvinnelige søkere blir sjekket for hybristofili før de blir ansatt. 

Anonymkode: 0761b...c08

• Liker 1
Skrevet

Bror har jobbet som det, sluttet å begynte i DSS (Departementenes Sikkerhets og Serviceorganisasjon).  Veldig bra betalt utdannelse, som kunne brukes i mange andre jobber.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber som sosionom i fengselet. Oppgavene mine er: samtaler med innsatte, støttesamtaler, rådgivning og noen ganger aktivisering i form av tur i luftegården... Noen ganger er det skjemaer til Nav som må ordnes, andre ganger trenger de hjelp til å kontakte bank, psykologen sin eller pårørende på ett eller annet vis. 

Alt i alt en svært spennende jobb. Jeg jobber i et høysikkerhets fengsel, og det er klart man kjenner litt på nettopp det. Du går med alarm, telefon og nøkler på deg, men i sivil, som sosionom. Betjentene har alltid uniform. 

Lønnen min er 520.000.  Håper dette hjalp noe. 

Anonymkode: d98fc...cb1

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...