Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nylig avsluttet et forhold som varte i over 3 år, følte meg nedfor kun den første dagen, har det helt greit allerede. Er det normalt? 

Andre som har opplevd å ha slått opp med en de er veldig glad i, men når det er over så er det liksom det funket ikke så funket det ikke, helt greit holdning til det? 

Bruddet var ikke stygt og vi avsluttet som "venner" men fortsatt, synes det er så rart jeg ikke reagerer mer enn som så. Kommer det senere? 

Anonymkode: c4c6f...413

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er i samme situasjon. Innser at jeg hadde «kjærlighetssorg» det siste året vi var sammen, så tror jeg ble ferdig før jeg gjorde det slutt hvis du skjønner. Kan hende det kommer da, men har ikke vært lei meg siden det ble slutt. Var uttafor og i grøfta i kanskje tre dager, men etter det så har det gått fint. Føler mer en slags lettelse...

Anonymkode: 25ad5...960

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Har nettopp avsluttet et forhold som varte i tretti år, og er bare sjeleglad for at det endelig er over. 

Anonymkode: ff53f...309

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt det slik med begge eksene mine. Med han ene hadde vi det dårlig og jeg ble egentlig litt ferdig med forholde når det pågikk.

Anonymkode: b4941...92b

AnonymBruker
Skrevet

Dere sier noe der, kanskje jeg også bearbeidet mye av det før det var slutt. Så derfor kjennes det enklere nå. Var noen tøffe dager igjennom forholdet, føler meg også mer lettet nå. 

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Er i samme situasjon. Innser at jeg hadde «kjærlighetssorg» det siste året vi var sammen, så tror jeg ble ferdig før jeg gjorde det slutt hvis du skjønner. Kan hende det kommer da, men har ikke vært lei meg siden det ble slutt. Var uttafor og i grøfta i kanskje tre dager, men etter det så har det gått fint. Føler mer en slags lettelse...

Anonymkode: 25ad5...960

ts her.

Du sier noe der, kan hende det er samme greia med meg ja, at jeg bearbeidet det før det egentlig var slutt. Og nå som det er slutt føler jeg mer lettelse for å slippe føle på det vonde som jeg gjorde mens vi var sammen. Ikke fordi det var noe feil med han, men pga omstendighetene. 

Anonymkode: c4c6f...413

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...