AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #1 Del Skrevet 14. mai 2021 Prøver å ligge på rundt 1600 kcal daglig. Noen dager blir det mer, andre dager under. Har det stor betydning? Med tanke på forbrenning etc. Forstår jo at vekta vil gå ned så lenge jeg inntar mindre totalt sett. Anonymkode: 374e1...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessan_ Skrevet 14. mai 2021 #2 Del Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Prøver å ligge på rundt 1600 kcal daglig. Noen dager blir det mer, andre dager under. Har det stor betydning? Med tanke på forbrenning etc. Forstår jo at vekta vil gå ned så lenge jeg inntar mindre totalt sett. Anonymkode: 374e1...6c6 Nei, det er snittet som teller, som du er inne på. Gjør ingenting at det varierer litt fra dag til dag. Jeg spiser selv 1500-1700 i snitt per dag, men jeg spiser mer i helgene og tilsvarende mindre i ukedagene. Det funker helt fint for meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 14. mai 2021 #3 Del Skrevet 14. mai 2021 Nei, det betyr ikke så mye. Jeg spiser f.eks fort 3-4000 kalorier på en lørdag, men ligger fort over 1000 kalorier i minus på vanlige ukedager. Det gjør at jeg går ned til tross for denne ene dagen hvor jeg ligger akkurat på kaloribehov eller noe over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #4 Del Skrevet 15. mai 2021 Jeg tror det bare er lurt å variere inntaket i løpet av uka. Hos meg er det gjerne sånn at hvis jeg har skeiet ut en dag og spist ekstra mye, går jeg opp i vannvelt dagen etter(og dagen etter der), men så ligger jeg alltid lavere på vekta på dag tre enn jeg ville gjort uten den utskeielse. Men det er bare min erfaring Anonymkode: f4b9c...eec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #5 Del Skrevet 15. mai 2021 Jeg bruker å spise litt mindre en anbefalt inntak per ukedag for å kunne spare opp de kcal til en helgedag. Ila 5 dager har jeg spart ca 1000kcal som jeg da kan spise ekstra én dag Anonymkode: 82aa8...2b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #6 Del Skrevet 15. mai 2021 Jeg hadde ikke klart å gå ned i vekt ved å spise det samme hver dag. Noen dager er man bare mindre sulten, og da spiser jeg mindre, vil ikke presse i meg mat jeg ikke har lyst på. Men så kommer de dagene hvor jeg har mye større matlyst, skal på hyttetur eller vennemiddag, og da kan jeg spise mer uten at det blir en utskeielse fordi det likevel er innenfor kcal budsjett for uka. Anonymkode: 636db...e52 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #7 Del Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Prøver å ligge på rundt 1600 kcal daglig. Noen dager blir det mer, andre dager under. Har det stor betydning? Med tanke på forbrenning etc. Forstår jo at vekta vil gå ned så lenge jeg inntar mindre totalt sett. Anonymkode: 374e1...6c6 det er en fordel at det varierer ganske mye, så kroppen ikke oppfatter at du er restriktivt med kaloriene, men at du holder det snittet du har satt, f.eks over en uke Anonymkode: 815be...d5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå