Gå til innhold

Normalt at menn kaster opp av å komme i munnen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det normalt at menn kaster opp når de kommer i munnen på en kvinne? 😂 

første gang jeg har opplevd det med samboer, har bare gjort det 2 ganger, men skjønner ikke hvorfor han kastet opp, kanskje fordi han tenkte det var han som fikk det i kjeften ?😅

måtte bare spørre... 

Anonymkode: c5ef1...ab5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det normalt at menn kaster opp når de kommer i munnen på en kvinne? 😂 

første gang jeg har opplevd det med samboer, har bare gjort det 2 ganger, men skjønner ikke hvorfor han kastet opp, kanskje fordi han tenkte det var han som fikk det i kjeften ?😅

måtte bare spørre... 

Kan godt hende. Er jo ganske ekkelt 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Var han drita full?

Anonymkode: f8651...d0c

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri opplevd det. Tror ikke det er vanlig. 

Anonymkode: 40649...9f2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

😅😅😅 tror ikke det er så vanlig nei. Merkelig var det iallefall.

Anonymkode: 6354e...91e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var han drita full?

Anonymkode: f8651...d0c

Nei, hadde tatt seg 3 øl

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: cfeb9...d9c

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje ha ville at du skulle svelge spyet også? 

Anonymkode: 50b54...598

Skrevet

Kan være litt samme refleks som slår inn hos mange når andre kaster opp. Jeg kan lett brekke meg/bli kvalm når andre kaster opp.

for mange så er jo tanken på sæd i munnen drit ekkelt. Kan være det som trigger responsen 💁🏼

• Liker 5
Skrevet

Det har jeg aldri hørt om eller erfart, så det må være et sjeldent unntak.

AnonymBruker
Skrevet

Så mannen kom i munnen din og så kasta han opp? Just like that? 

Anonymkode: f3e81...917

Skrevet

Nei, jeg kan ikke tro dette er vanlig.

Ønsker han å komme i munnen din? Er dette noe han tenner på eller vil han helst ikke at du suger han, og ikke til han kommer?

For meg høres det ut som en psykisk reaksjon. Muligens noe så uskyldig som at han har sympati med deg som får ladningen i munnen (og som kjent fra KG liker ikke damer det), eller mye mer alvorlig reaksjon (som aat han har vært utsatt for overgrep). Men jeg har ingen utdannelse i psykologi eller seksualitet, så ikke legg for mye i det jeg skriver. 

Vær grei, ikke latterliggjør han for dette. 

AnonymBruker
Skrevet
Tiuren skrev (5 minutter siden):

Nei, jeg kan ikke tro dette er vanlig.

Ønsker han å komme i munnen din? Er dette noe han tenner på eller vil han helst ikke at du suger han, og ikke til han kommer?

For meg høres det ut som en psykisk reaksjon. Muligens noe så uskyldig som at han har sympati med deg som får ladningen i munnen (og som kjent fra KG liker ikke damer det), eller mye mer alvorlig reaksjon (som aat han har vært utsatt for overgrep). Men jeg har ingen utdannelse i psykologi eller seksualitet, så ikke legg for mye i det jeg skriver. 

Vær grei, ikke latterliggjør han for dette. 

Det er jeg usikker på, men jeg brakk meg jo selvfølgelig. Også tenkte han sikkert på det sier han, for han syns det er litt ekkelt selv. Han har vel litt sympati med meg som du sier 😅 

• Liker 1
Skrevet

Nei men kjente litt på kvalmen etter jeg leste hi:)

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Det er jeg usikker på, men jeg brakk meg jo selvfølgelig. Også tenkte han sikkert på det sier han, for han syns det er litt ekkelt selv. Han har vel litt sympati med meg som du sier 😅 

Brekningslyder er jo ganske «ekkelt» for mange, uavhengig av setting. Mange blir selv kvalme av å høre noen brekke seg eller spy. Kanskje det er lyden han reagerer på, og ikke selve handlingen. Hvis du brekker deg av at han kommer i munnen din så tolker vel han det som at du ikke liker det. Da er det ikke så rart at han reagerer selv (men oppkast var dog en kraftig reaksjon).

AnonymBruker
Skrevet

Men da kan han kanskje slutte å komme i munnen din da hvis han synes det er ekkelt selv 🤷‍♀️🤷‍♀️

Anonymkode: 084cd...59d

• Liker 2
Skrevet

Det har jeg aldri opplevd, tror ikke det hører til normalen...? Kan jo hende at tanken på sæd i munnen gjør ham kvalm, men da bør han heller finne andre steder å sprute på. 

AnonymBruker
Skrevet

Sympati-brekking/oppkast sikkert 😅

Anonymkode: 9eb21...a54

Skrevet

Whaat..😅 aldrig hørt om og aldrig opplevd selv, blir jo faen mer tent av å se dama ta satsen i munnen, men det er bare jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...