Gå til innhold

Hvor mye kostet brudekjolen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg skal spare til brudekjole. Jeg har ikke sett meg ut en spesiell kjole enda, men jeg ønsker en av kvalitet, i ekte silke med blonder og perler. Hvor mye betalte dere i brudesalong? 

Anonymkode: fe30b...bfa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

18 000 kr. Hadde litt endringer. Den var opprinnelig stroppeløs, men fikk den lagd med halterneck blandt annet.

Anonymkode: 535bf...8c8

AnonymBruker
Skrevet

Rett under 23 000,- og så kom utgifter til tilpasninger etc. i tillegg. Mye penger, men er ganske nøysom ellers og hadde råd til det.

Anonymkode: 9ef87...4c4

AnonymBruker
Skrevet

Rundt 20 000 er gjennomsnitte i salongene fortiden 😊 også kommer tilpasning(skredder) itilegg og sko, slør osv ...

Anonymkode: 90716...0ae

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg giftet meg for mange år siden kostet den 18.000 på salong, så betalte jeg for underskjørt og tilpasning. Dette var i 2009. 

Giftet meg nylig på nytt, og hadde en flott kjole i ekte silke til 2700 kr. Mye mer fornøyd med den, den var mye mer meg :) 

Anonymkode: 8e0bf...5f3

• Liker 2
Skrevet

Trenger ikke være så dyrt. 

Brudekjolen kostet ca tusen kroner når vi giftet oss. Rød silke. Nydelig. 

Klærne til ungene kostet mer... 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den ene kostet 16 000 og den andre kostet 18 000. Pluss tilpasning. 

Anonymkode: 02152...be2

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte min til litt under 6000, veldig bra kvalitet også, men silke var det ikke da. Men man kan få en silkekjole til 1000 så.

Anonymkode: e5158...5a1

AnonymBruker
Skrevet

Oi, sendte litt for tidlig. Endte opp mes å gifte meg på rådhuset i en kjole fra Bubbleroom til 800 kr pga koronaavlyst bryllup. 

Anonymkode: 02152...be2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte 10 000 kr på en kjole som ble solgt med 50% avslag fra en salong. Men vurderte sterkt å kjøpe en brukt kjole fra Finn.no før jeg dro på salget. 

Anonymkode: 2ac9d...3a0

Skrevet

Betalte 18000 inkl tilpasninger. Det var kun for kjolen. Sko kjøpte jeg i en skobutikk, og jeg brukte sløret som mamma brukte da hun giftet seg. 

Du kommer fort opp i over 20000 for kjole, sko, tilbehør, og slør i alle fall.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg giftet meg borgerlig på ambassade, og betalte 600 kr på Match for min kjole på salg! 😄

Anonymkode: 3bd65...da9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte den i NY og betalte totalt 68k. Var verdt hver krone. Var inkl slør, sko, hårpynt.

Anonymkode: e91f6...a45

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.5.2021 den 13.25):

Kjøpte den i NY og betalte totalt 68k. Var verdt hver krone. Var inkl slør, sko, hårpynt.

Jeg kjøpte på Kleinfeldt og jeg betalte vel 71000. Så godt det ikke bare var meg

AnonymBruker
Skrevet

13000 på salg, egentlig 19000 :)

Anonymkode: aec4e...f56

AnonymBruker
Skrevet
1974bloggen skrev (2 timer siden):

Jeg kjøpte på Kleinfeldt og jeg betalte vel 71000. Så godt det ikke bare var meg

AnonymBruker skrev (På 15.5.2021 den 13.25):

Hva gjør dere med kjolene etterpå da? Jeg tenker bare på at det er så flotte kjoler og så blir de brukt bare en gang... Eller skal de gå i arv? Selges? Tas vare på som minne?

Anonymkode: d6fd3...03c

AnonymBruker
Skrevet

499kr. Ikke egentlig en brudekjole, men den gjorde jobben den. Nå skal det sies at det var bare vielse på rådhuset og middag med forloverne etterpå. Brukte den igjen på 17.mai året etter, da det passet fint med hvit kjole den dagen også. 

Anonymkode: 8b515...995

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

500 kr på salg fra Nelly :)

Anonymkode: 60dd2...8eb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

3 000 kr, brukt fra Finn. Nypris var rundt 7 000 kr. Dette var i 2010.

Anonymkode: bfcf0...d89

Skrevet

600 kr, nedsatt fra 899 😊 fikk den sydd opp til knelengde, sluttpris på 950 kr 😊 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...