AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #1 Skrevet 14. mai 2021 Jeg har en nabo (kvinne) som ila det siste året har hatt minst (!) 10-12 menn på besøk. Ikke at jeg følger med bevisst, men vi bor i samme bygning, og jeg er utstyrt med både øyne og ører…Så NOE får jeg da med meg, jeg jobber turnus så er hjemme til alle døgnets tider iløpet av en 12 ukers periode… I fjor sommer ble hun singel, og etter det har det vært en voldsom «trafikk» av menn. Nå begynner det å bli pinlig å hilse på hun/de om jeg ser de ute…Den ene nye fyren etter den andre er på overnatting/besøk over flere dager, så er det «stille» noen dager/uker, så er det en ny… Jeg er ganske ung, så jeg er ikke så «vant» til hvordan dating for voksne foregår, men dette må da være litt «over the top»??? Eller? Ikke at jeg har noe med det, men … Er dette «vanlig» oppførsel fra single kvinner i 40-årene? Anonymkode: 9cf09...937
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #2 Skrevet 14. mai 2021 Du har ingenting med hva andre voksene gjør! Kanskje du skulle finne deg en hobby? Anonymkode: 8881d...9a4 15
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #3 Skrevet 14. mai 2021 Det er pinligt, kleint og ikke minst kjempeunderholdene Men ikke uvanlig Vi tror det at vi på en magisk måte forandrer oss når vi er 40, men desverre er vi ganske så like når vi er eldre også. Mer kunnskap, erfaringer og kanskje noen biologiske forandringer; Men hjernen er ganske så lik Anonymkode: 27aba...797 4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #4 Skrevet 14. mai 2021 Single er single, spiller da ikke noe rolle hvor gammel man er. Jeg holdt på slik da jeg var i slutten av 30-årene og datet, selv om man ikke gifter seg kan man jo ha litt sex. Tilslutt ble dst en samboer ut av det. Hva er det som er pinlig med at folk har sex? Anonymkode: 11e47...c16 7
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #5 Skrevet 14. mai 2021 Ikke at du har noe med det, men.... og legger inn et innlegg her for å få bekreftet det du faktisk mener. La henne leve livet! Selv om man har date så er ikke det ensbetydende med å ha sex. Og er det sex så er det fint for henne. Anonymkode: a3248...5dc 8
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #6 Skrevet 14. mai 2021 Nei. De fleste av oss gidder ikke date i det hele tatt siden vi føler oss for gammel til å bare blir forlatt etter sex og overlater det til yngre kvinner. Samt vi har livserfarin, er ikke hpv-vaksinert og tenker pragmatisk. Livmorshalskreft høres f.eks ikke så morsomt ut og ikke herpes heller. For all del: kan jo være hun er en animal og maneter, men har mine tvil. Anonymkode: cbaa2...3ad 1
Gjest ABM Skrevet 14. mai 2021 #7 Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg har en nabo (kvinne) som ila det siste året har hatt minst (!) 10-12 menn på besøk. Ikke at jeg følger med bevisst, men vi bor i samme bygning, og jeg er utstyrt med både øyne og ører…Så NOE får jeg da med meg, jeg jobber turnus så er hjemme til alle døgnets tider iløpet av en 12 ukers periode… I fjor sommer ble hun singel, og etter det har det vært en voldsom «trafikk» av menn. Nå begynner det å bli pinlig å hilse på hun/de om jeg ser de ute…Den ene nye fyren etter den andre er på overnatting/besøk over flere dager, så er det «stille» noen dager/uker, så er det en ny… Jeg er ganske ung, så jeg er ikke så «vant» til hvordan dating for voksne foregår, men dette må da være litt «over the top»??? Eller? Ikke at jeg har noe med det, men … Er dette «vanlig» oppførsel fra single kvinner i 40-årene? Anonymkode: 9cf09...937 Vanlig? Hvem bryr seg om gjennomsnitt....er det vanlig å ha 1,48 unger? Kanskje du burde datet litt selv?:)
sicario Skrevet 14. mai 2021 #8 Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden):… Er dette «vanlig» oppførsel fra single kvinner i 40-årene? Anonymkode: 9cf09...937 Er vel like store forskjeller blandt 40 åringer som blant 20 åringer. hvorfor skulle det være noe forskjell? er selv over 40 år. Siste «første date» jeg var på er ca 20 år siden. Så store forskjeller. 4
Hippogriff Skrevet 14. mai 2021 #9 Skrevet 14. mai 2021 Seriøst. Dette hadde jeg aldri i verden lagt merke til. Råder deg til å skaffe deg ditt eget liv så du slipper dømme over andres. 6
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #10 Skrevet 14. mai 2021 10-12 menn på ett år. Dvs en date i måneden, ingenting ekstravagant det der Anonymkode: 7ff18...8ac 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #11 Skrevet 14. mai 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: 10-12 menn på ett år. Dvs en date i måneden, ingenting ekstravagant det der Anonymkode: 7ff18...8ac Det blir en del over litt tid det der. Kanskje hun er luksushore. Anonymkode: 5cabf...2c4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #12 Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nei. De fleste av oss gidder ikke date i det hele tatt siden vi føler oss for gammel til å bare blir forlatt etter sex og overlater det til yngre kvinner. Samt vi har livserfarin, er ikke hpv-vaksinert og tenker pragmatisk. Livmorshalskreft høres f.eks ikke så morsomt ut og ikke herpes heller. For all del: kan jo være hun er en animal og maneter, men har mine tvil. Anonymkode: cbaa2...3ad Kjenner ingen i 40-årene som tenker slik.. Anonymkode: 11e47...c16 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #14 Skrevet 15. mai 2021 Selv har jeg en del mannlige venner, og i disse koronatider med stengte barer så har min leilighet midt i byen blitt stedet vi henger og tar en kaffe eller en øl (eller ti). Jeg håper ikke naboen min tror jeg driver og sjonglerer på en haug med elskere Det kan jo fint bli 10-12 menn på et år om man er glad i å date, men kanskje ikke så klar for forpliktelser eller ikke møter den rette fyren eller hva det nå skal være. Hvor vanlig det er skal jeg ikke uttale meg om, men jeg har hatt noen rimelig aktive perioder selv gjennom livet. Og man kan også ha dem når man er 40, til tross for populær overtro så blir ikke alle ferdigpult i studietiden. For noen kan det være helt omvendt, de ble sammen med en mann som veldig unge og har levd i monogamiet siden, så blir de skilt når de blir 40 og skal først da ut og finne seg selv seksuelt. Eller er helt ferdige med å bo med en mann og skal være single resten av livet og bare ha det gøy med menn. Det er vel ikke så viktig om det er vanlig eller uvanlig. Det er kanskje mer uvanlig blant 40-åringer enn 20-åringer fordi det er flere av dem som er etablerte med partner og barn, men blant single så er det sikkert like mange 40-åringer som bytter menn som de bytter sokker, som det er 20-åringer som gjør det. Jeg ser iallfall ikke noen grunn til at det ikke skulle vært det. Anonymkode: 496eb...8fa 5
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #15 Skrevet 15. mai 2021 Glad du ikke er min nabo - du er jo skikkelig nabokjerring!! Anonymkode: ac5c1...fb0 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #16 Skrevet 15. mai 2021 Nabodama her er i andre halvdel av 30-åra og dei vekene ho ikkje har dattera så er det stadig nye menn innom, men "who the fuck cares!". Kva liv ho lever bryr eg meg ikkje om så lenge eg og ho samarbeidar greit med vedlikehald av hus og slike fellesting. Anonymkode: 17d72...d50 1
Engel Skrevet 15. mai 2021 #17 Skrevet 15. mai 2021 jeg er i 40 årene, og har nok møtt kanskje 10-11 menn til første date det siste året jeg også, men det har jo vært gåturer ute for min del da, er vel bare 3 stk som har blitt invitert hjem etter noen dater. For å spise middag eller ta en kaffe. Besøk hjemme betyr ikke automatisk sex, bare så det er sagt. Det har ikke vært lett å finne en god match i koronatiden rett og slett, og da blir det jo en del ulike menn man møter Vi er akkurat like ulike som kvinner i 20-årene. Eneste forskjellen er kanskje at vi er bedre på å gi f.. i hva andre gjør, og i hva andre måtte tenke om oss.😉 5
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #18 Skrevet 15. mai 2021 Herregud... Hun er voksen og gjør som hun vil. Hun leter vel etter kjærligheten da, men du tror kanskje man ikke ønsker kjærlighet når man blir så steingammel som 40. Lykke til med livet du nysgjerrige jente, tida går fort, plutselig er du 40 selv 😁 Anonymkode: 22a71...762 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #19 Skrevet 15. mai 2021 Hva har du med det å gjøre? La henne leve livet som hun vil selv. Er overrasket over at en som er så ung som deg henger seg opp i dette. Er du med i Indremisjonen eller noe sånt? Anonymkode: 59147...f08 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #20 Skrevet 15. mai 2021 Er enslig selv, og i slutten av 30 åra, og har hatt 3 menn her ila et år. Jeg vet at pensjonistene som alltid er hjemme merker det, og snakker om det. Der kommer det en kavaler ja. Og så titter de ut. Men skal jeg sitte å rotne helt alene? Skal jeg aldri finne meg noen? Det hender jeg har besøkt daten i stedet, men det hender vi har vært her og. Prøver å variere. Ts hun dama bryr seg sikkert ikke om hva du tenker. Og det er nok bare du som synes det er pinlig at hun er seksuelt aktiv. Det er ikke alle som er dyden selv, som deg, eller ønsker å være det. 😂 Kansje du skal finne deg noen selv, i stedet for å spionere på de som er sammen? Anonymkode: 1ad6d...da5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå