Gå til innhold

Har du noengang vurdert å dumpe mannen for en yngre , kjekkere og mer viril fyr?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En som er klar igjen med en gang?

Anonymkode: 1e9ff...6af

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg tenker at nå når mannen er 30 og en gammel tiur (det er vel det motsatte av ei gammal røy??) så må jeg selvsagt finne meg en 18-åring! Og når han blir en gammal tiur må jeg bytte han ut igjen. 

:nigo:

Anonymkode: 32e3e...dba

• Liker 4
Skrevet

På ingen måte. Viril er han og kjekk i tillegg. Hadde daua om jeg skulle ha en yngre fyr, som du ikke kjente så godt. 
« På alerten» hele tiden, både mtp lyst og utseende. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bytter til en yngre ca. hvert 5. år. 

Anonymkode: 5b778...f71

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg bytter til en yngre ca. hvert 5. år. 

Litt som å bytte bil?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja det skal ikke stå på interessen i allefall! Jeg har passert 50 og blir sjekket opp på gata stort sett hver uke. Blir bare mer og mer populær med alderen. Blir spurt om leg på polet og.

Og det er kun de yngste og kjekkeste mennene jeg vurderer, de andre blir jeg bare irritert over. Velger stort sett menn i alderen 25-35, men må dumpe dem før de blir for gamle. Gifte seg vil de og

Anonymkode: 2d04f...e57

• Liker 1
Gjest Råååsa
Skrevet

Ja. Derfor har jeg nå en ektemann som er en del yngre enn meg😁

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men kjæresten er kjekk, viril og yngre enn meg. 

Er mange kjekke menn på min alder og eldre òg. Men vi er ikke i samme livsfase. 

Anonymkode: 8657b...f12

AnonymBruker
Skrevet

Klart det. Unge menn mellom 25 og 30 år er helt fantastiske. I tillegg til å se bedre ut enn de noen gang kommer til å se ut er de også utholdende i senga. De beste mennene er i denne alderen, uten tvil. Er gift med en på 48 år men har en elsker på 26 år, og livet kunne ikke vært bedre. K40

Anonymkode: 8c1d1...20b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har allerede en yngre type, så slipper å bytte han ut senere 😛

Anonymkode: 01788...432

• Liker 1
Skrevet

Det har jeg forsåvidt gjort. 

Nå er ikke alder alltid det mest tellende for hvor viril en mann er. (Ikke for hvor kjekk menn er heller.)

Min kjipe eks som omtrent aldri orket sex, og da var nærmest som å ha sex med død mann-  overlot det å bruke energi fullt og helt til meg- han var yngre enn nåværende mann da jeg ga ham opp. Min nåværende mann var 10 år yngre enn eksen da eksen ble byttet ut, men nå er han 8 år eldre enn eksen var da jeg fikk nok, og er fremdeles viril. 

Jeg føler ikke behov for noe yngre og mer viril nå. Ikke kjekkere heller. Synes fremdeles han er lekker. 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Litt som å bytte bil?

Jepp.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jepp.

En sliten lada mot en ny Ferrari?

• Liker 1
Skrevet

Nei. 
sexlyst og ork kommer og går i faser. I noen faser kan man ha super stor lyst og holde på som kaniner og i andre faser er det mer dødt. Blir de døde fasene lengre og lengre er det på tide å kanskje ta en prat 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

En sliten lada mot en ny Ferrari?

Ja :danse:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sammen med en som var 15 år eldre enn meg, super kjekk kar skal sies, men kjæresten min etter han er 1 år yngre enn meg, er litt morsomt å tenke på at det er 16 år yngre kar jeg fant meg nå 😄 

Anonymkode: a1951...be1

AnonymBruker
Skrevet

Det er 15 år mellom min ex mann og min nye kjæreste. Så ja 🤷🏼‍♀️ Nå døde forholdet til min ex mann ut av seg selv, og den nye kjæresten er ikke årsaken til bruddet. Men usansett, sexlyst er lik på begge to, så alder er ikke den største påvirkningen der. Men stor forskjell på livsgnist og «lyst» til å finne på ting på han yngste. Ex mannen var kjedlig i forhold 😅

Anonymkode: 35892...555

AnonymBruker
Skrevet

Nei men for en eldre faktisk 😆 Ikke mye eldre men såvidt 😅 Vi får se 🤓

Anonymkode: 5df90...3fd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid likt gutter/ menn på min egen alder opp igjennom årene. Og det har aldri vært noen utfordring med at de ikke er virile.  Mannen min er i midten av 40-årene & det er full fart med han 😁

Anonymkode: beafb...581

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.5.2021 den 21.20):

Klart det. Unge menn mellom 25 og 30 år er helt fantastiske. I tillegg til å se bedre ut enn de noen gang kommer til å se ut er de også utholdende i senga. De beste mennene er i denne alderen, uten tvil. Er gift med en på 48 år men har en elsker på 26 år, og livet kunne ikke vært bedre. K40

Anonymkode: 8c1d1...20b

Stemmer på en prikk aldersmessig på min "nabo". Dømmer deg ikke men vet du har en elsker på den alderen 😊. Sex skal man nyte så lenge man kan, men ikke forlat "gubben". 

Anonymkode: 35da4...ce8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...