Gå til innhold

Tilbakesetting av Frosne embro

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! 
kan dere fortelle meg hvordan det gikk på innsett dag? Følelsen, opplevelse, var din sykepleie hyggelig og flink å forklare, hvor lang tid det tok å sette inn embryo, måtte du reise heim rett etter innsett? 

litt om meg :egg utakk ut januar 2021 , innsett ble utsatt grunn av polypp. Operasjon var i mars og fikk ikke mensen før 26.april. Innsett var idag, syns det gikk veldig fort (ca.10-15min) jeg fikk beskjed at jeg kan reise heim med en gang og ikke nødvendig å legge meg /hvile på klinikken,   Jeg såg ikke embryoen på skjermen en gang,og jeg fikk Veldig lite info.  Nå jeg tvile litt om  jeg har embryo i livmoren min.  

🥴

Anonymkode: 8872a...a34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvis du har hatt insett i dag så har de jo satt inn embryo.... de lyver jo ikke til deg.

mitt innsett tok kanskje 5-10 min å jeg reiste rett hjem å levde som normalt

Anonymkode: 212ca...46e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har satt inn en fersk blasto. Selve innsettet gikk veldig kjapt, men fulgte med på ultralyd så fikk sett alt. Fikk samtale med sykepleier etterpå (var første innsett) og dro rett hjem.

Har lest om ei her inne hvor legen ble usikker på om de faktisk satt inn i livmor, men da brukte de mye lenger tid og hun merket at legen ikke var sikker og legen sa det vel selv og. Så når det gikk så fort med deg og legen er fornøyd, så tenker jeg du kan slå deg til ro med at du nå er ruger 🥰

Anonymkode: 4da53...ff9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...