Gjest gjesten nå Skrevet 4. september 2005 #1 Skrevet 4. september 2005 Har vært gift i mange år med en kjekk og ærlig ektemann. Nå en dag oppdaget jeg plutselig en brukt kondom i sakene hans. Ble mildt sagt sjokkert. Han sa at han hadde brukt den da han onanerte. Er det normalt for menn å bruke kondom når de onanerer. Han har aldi gjort det før. Hvordan hadde dere reagert. Han sier jeg overreagerer, blir mistenksom og han ble sint Han er glad i meg og vil aldri reise fra meg og han var ikke innteresert i andre kvinnfolk sa han. Ja, hvordan hadde dere reagert??????????????????
Gjest katti Skrevet 4. september 2005 #2 Skrevet 4. september 2005 vet ikke helt jeg.En eks av meg brukte kondom noen ganger når han runket fordi han syns det var godt åså blei det ikke så mye søl. Men jeg ville vell vært litt mistenksom jeg og.Det er jo det der at man må prøve å stole på d han sier da kanskje.. vet ikke helt jeg...Man vet jo aødri.Fant du den på en rar plass da?
~sikka~ Skrevet 4. september 2005 #3 Skrevet 4. september 2005 Hørtes jo veldig rart ut da. Vet ikke helt om jeg ville trodd ham. Hvor fant du den da?
Gjest gjesten nå Skrevet 4. september 2005 #4 Skrevet 4. september 2005 Jeg fant den innpakket i tørkepair øverst i papirkurva hans. Den stakk frem derfra, umulig å unngå å se den..........
~sikka~ Skrevet 4. september 2005 #5 Skrevet 4. september 2005 Da høres det jo ganske så sannsynlig ut at han har brukt den til å onanere i da. Rart at han ikke gjemte den bedre...
Gjest Gjest_frue_* Skrevet 5. september 2005 #6 Skrevet 5. september 2005 Hvorfor skulle han bli sint, hvis det var noe så uskyldig som onanering ? Ja, jeg bare spør............... Hvem som helst hadde vel reagert hvis de fant en brukt kondom i hans søppel. <Jeg syns han skulle bedt om unnskyldning for det dumme han har gjort. Og klart du regerer. Det hadde jeg gjort til de grader . Tenk å være så naiv og ikke tro du fant den. Hvis det ikke hadde gjort no at du fant den hadde han sikkert ikke vært sint. Vi koner finner slikt.......
Gjest Gjest_tina_* Skrevet 5. september 2005 #7 Skrevet 5. september 2005 Hvis han er normalt oppegående burde han forstå at du hadde reagert med frustrasjon og gjemt den på en skikkelig plass. Hvis det ikke da var meningen at du skulle oppdage den og spørsmålet er da HVORFOR? For å bruke den til unnskyldning for noe annet. Har han svar på det?
Malama Skrevet 5. september 2005 #8 Skrevet 5. september 2005 Nja, altså, jeg synes det høres ut som at det nok stemmer at han har brukt den ved onanering, hva ellers? Mener du han har vært utro og tatt me seg denbrukte kondomen hjem etterpå? Så dersom hun da overreagerer og blir mistenktsom for dette, og han samtig kanskje synes det er litt flaut å ha blitt nesten "tatt på ferken" med noe som fortsatt er ganske tabu-belagt, onanering, så er det jo ikke så rart om han reagerer med litt sinne. Jeg synes hans forklaring er meget troverdig, og synes ikke du bør reagere noe særlig på det. Ja, menn tilfredsstiller seg selv oav og til, selv om de har et fullstendig tilfredsstillende sexliv, og det har ikke noe med kvinnen å gjøre. Kvinner gjør da vel også av og til dette? Han synes kanskje det blir mye griseri, det blir det jo, og brukte derfor kondom, hvorfor ikke?
Gjest Gitte Skrevet 5. september 2005 #10 Skrevet 5. september 2005 hvorfor skulle han gjemme den så veldig godt om han bare brukte den til onanering? Er vel mer sannsynlig at han hadde gjemt den veldig mye bedre dersom den var blitt brukt til noe ulovlig...?
Gjest Catwoman Skrevet 5. september 2005 #11 Skrevet 5. september 2005 Enig med Malama. Det er vel lite sannsynlig at han ville tatt sjansjen på å være utro hjemme hos dere. Da kan han jo veldig fort ha blitt fersket. Det kan jo godt tenkes han har brukt kondom når han har onanert før og, bare at du aldri har funnet den bukte kondomen de gangene.
Gjest hjem kjære hjem Skrevet 5. september 2005 #12 Skrevet 5. september 2005 Tror på mannen din.han ville vel ikke søle ut eks sengetø? Hadde han noe å skjule , så hadde den ikke havnet i papirkurven.
Gjest Gjesta Skrevet 5. september 2005 #13 Skrevet 5. september 2005 Hm...jeg vet ikke hva jeg hadde tenkt jeg...men jeg hadde nok reagert som deg, med litt mistenksomhet og usikkerhet. Syns ikke det hadde vært no' gøy å finne en brukt kondom, nei... Bruker dere vanligvis kondom da? Jeg hadde begynt å lure hvis jeg i det hele tatt hadde funnet en kondom i huste jeg da, brukt eller ubrukt.
Gjest gjesten nå Skrevet 5. september 2005 #14 Skrevet 5. september 2005 Har ikke brukt kondom på 7 år..............
Dødspingvinen Skrevet 5. september 2005 #15 Skrevet 5. september 2005 Syns faktisk det virker ganske sannsynlig at den har blitt brukt til onanering, jeg. Ja, jeg sysn det virker litt merkelig å bruke den til det, men hver sin smak. Kanskje han syntes det var en god ide der og da, og ikke tenkte på hvordan det ville ta seg ut? Dersom han hadde vært utro, hadde han ikke lagt ut kondomet for at du skulle finne det.
~sikka~ Skrevet 5. september 2005 #16 Skrevet 5. september 2005 Dersom han hadde vært utro, hadde han ikke lagt ut kondomet for at du skulle finne det. ← Det kan man jo ikke se bort ifra da, det er jo mange som ønsker å bli tatt.
Gjest Milah Skrevet 5. september 2005 #17 Skrevet 5. september 2005 Dette er en av grunnene til at det er lurt å snakke sammen.. Det er mulig han har brukt kondomer til onanering i flere år, men det er klart det blir et sjokk for deg når du plutselig finner en brukt kondom. Må si jeg synes det er rart å kjøpe kondomer for å onanere, men hver sin lyst..
~sikka~ Skrevet 5. september 2005 #18 Skrevet 5. september 2005 Må si jeg synes det er rart å kjøpe kondomer for å onanere, men hver sin lyst.. ← Ja enig... har hørt om menn som bruker en sokk.. men kondomer?? ..
Malama Skrevet 5. september 2005 #19 Skrevet 5. september 2005 Jeg ville LANGT foretrekke at han brukte en kondom en enn sokk jeg måtte vaske etterpå....
~sikka~ Skrevet 5. september 2005 #20 Skrevet 5. september 2005 Jeg ville LANGT foretrekke at han brukte en kondom en enn sokk jeg måtte vaske etterpå.... ← Ja helt enig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå