Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Meg og denne personen har hatt en greie av og på over lengre tid. Hva er utsiktene her tro? 

Anonymkode: 46610...ebf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

La på situasjonen. Får opp kortet "djevelen" og det står for fristelser og materialisme. Ikke nødvendigvis begge men det ser sånn ut for meg, men du er fanget i en "loop". Får opp sjalusi og gjerrighet, så kanskje noe økonomisk her. Kort forklart da, kortet står for en negativ påvirkning i livet ditt. 

Høres dystert ut men det er ikke nødvendigvis denne personens feil, men dere har ikke godt av den av den situasjonen dere har satt dere fast i.

Anonymkode: f0377...a9a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

La på situasjonen. Får opp kortet "djevelen" og det står for fristelser og materialisme. Ikke nødvendigvis begge men det ser sånn ut for meg, men du er fanget i en "loop". Får opp sjalusi og gjerrighet, så kanskje noe økonomisk her. Kort forklart da, kortet står for en negativ påvirkning i livet ditt. 

Høres dystert ut men det er ikke nødvendigvis denne personens feil, men dere har ikke godt av den av den situasjonen dere har satt dere fast i.

Anonymkode: f0377...a9a

TS her. Takk for svaret ditt. Ja, det stemmer nok. Ikke det med økonomi, men det er sjalusi her ja, hvert fall fra min side. Han er en negativ påvirkning, og jeg tror kanskje det er gjensidig. Vi ønsker liksom ikke hverandre vel, men vil "ha" hverandre. Det er et seksuelt forhold, først og fremst. Jeg må nok komme meg ut av det...

Anonymkode: e92fb...1b4

AnonymBruker
Skrevet

Kortene viste at intensjonen med deg er utspekulert og seksuell (knight of wands, 5 of swords, 8 of wands) 

Anonymkode: fc9f1...dc0

AnonymBruker
Skrevet

Han ser også på deg som mer moden enn han

AnonymBruker
Skrevet

Fikk opp kløver 8 og hjerter 9.

Anonymkode: 98243...6cc

AnonymBruker
Skrevet

Hos meg fikk du djevelen og fire beger. Dette er ikke sunt på en flekk, bare la det være og jobb med deg selv heller. Fremtiden din er veldig lys om du blir kvitt ham, 10 mynt. 

Anonymkode: c8b6a...a3a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hos meg fikk du djevelen og fire beger. Dette er ikke sunt på en flekk, bare la det være og jobb med deg selv heller. Fremtiden din er veldig lys om du blir kvitt ham, 10 mynt. 

Har du tilfeldigvis lyst å se om jeg som ikke er ts får en kjæreste snart? 🥰 har trukket på meg selv, men vanskelig å være objektiv 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Har du tilfeldigvis lyst å se om jeg som ikke er ts får en kjæreste snart? 🥰 har trukket på meg selv, men vanskelig å være objektiv 

Har noen meldinger til deg som kom når jeg stokket kortene, noen ganger så bare kommer det slik.

Du må se over behovene dine og prioriteringene dine, har du lett på de rette stedene? Får beskjed om at du må øke standarden kraftig på en del områder, og andre bli mer fornøyd og sikker på deg selv. Ikke la deg lure eller snakke trill rundt av folk som bare vil leke eller være useriøse. Du vet innerst inne hva du ser etter, du må bare tro på at du fortjener det og ikke noe under. Og når du har skjønt det du skal, og lært om deg selv, så møter du ham, og da er dere begge der dere skal være for at et forhold skal oppstå og bli bra. Vær tålmodig og fokuser på deg selv, du er på rett vei. 

Håper det hjalp noe.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Takk kjære du. Det er nok sant.. jeg er ikke helt åpen for ham jeg heller skjønner du, og han det samme. Men noe holder oss sammen.. sex!

Ser du om jeg treffer en med rett intensjoner snart? 

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kortene viste at intensjonen med deg er utspekulert og seksuell (knight of wands, 5 of swords, 8 of wands) 

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Han ser også på deg som mer moden enn han

Oisann. Jaa men det er ikke noe sjokk egentlig.. 

Jeg er mer moden en han, er noen få år eldre

Takk!

- ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Takk kjære du. Det er nok sant.. jeg er ikke helt åpen for ham jeg heller skjønner du, og han det samme. Men noe holder oss sammen.. sex!

Ser du om jeg treffer en med rett intensjoner snart? 

ts

Når ting som den gode sexen deres moster verdien sin, kommer DU til å ha rette intensjoner og dermed finne en som vil det samme som deg. Djevelen står for avhengighet også, beruselse og lidenskap, her er alt det bare negativt. Seksuell tilfredsstillelse og bekreftelse står høyere enn din selvrespekt og selvfølelse, du må jobbe med deg SELV før du kan møte noen bedre. Og det vil du, om du kvitter deg med han. 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Har noen meldinger til deg som kom når jeg stokket kortene, noen ganger så bare kommer det slik.

Du må se over behovene dine og prioriteringene dine, har du lett på de rette stedene? Får beskjed om at du må øke standarden kraftig på en del områder, og andre bli mer fornøyd og sikker på deg selv. Ikke la deg lure eller snakke trill rundt av folk som bare vil leke eller være useriøse. Du vet innerst inne hva du ser etter, du må bare tro på at du fortjener det og ikke noe under. Og når du har skjønt det du skal, og lært om deg selv, så møter du ham, og da er dere begge der dere skal være for at et forhold skal oppstå og bli bra. Vær tålmodig og fokuser på deg selv, du er på rett vei. 

Håper det hjalp noe.

Tusen takk ❤️ Morsomt du skrev det med å øke standarden, for jeg har tenkt at jeg kanskje må senke den. Definitivt bare møtt menn som snakker trill rundt og sier det de vet jeg vil høre, så har jobbet med å sette grenser og avvise hvis noe ikke føles rett. Vet også innerst inne hva jeg søker etter og ja, har tenkt jeg ikke kan forvente/fortjener det jeg søker. Takk igjen 😊 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal noen kort bestemme hvilken relasjon du skal ha til en partner så tror jeg du gjør det rett å leve alene. 

Anonymkode: 5193e...842

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Når ting som den gode sexen deres moster verdien sin, kommer DU til å ha rette intensjoner og dermed finne en som vil det samme som deg. Djevelen står for avhengighet også, beruselse og lidenskap, her er alt det bare negativt. Seksuell tilfredsstillelse og bekreftelse står høyere enn din selvrespekt og selvfølelse, du må jobbe med deg SELV før du kan møte noen bedre. Og det vil du, om du kvitter deg med han. 

Takk for svar. Forstår! Samtidig er ikke alt det negative på ham, jeg er en luring selv og er opptatt av sex og å være fri. Ser for meg en partner i fremtiden da.. Men alt du sier der stemmer! Virkelig

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kom igjen. Du er bedre enn en som trekker kort! 

Anonymkode: c24b4...834

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...