Gå til innhold

Bush er en god og kristen mann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.. om de vanlige norske mediene hopper over disse - dukker de jo likevel opp på David Letterman .. så vi får da sett dem .. ;)

- og hvor mye et par klemmer til ære for media etc. sier om at han ønsker fred og demokrati i verden kan vel kanskje diskuteres....

Skrevet

Jeg gjennomskuet det ikke, men det var slike vakre klemmebilder.

Skrevet
Han er en god mann som vil se fred og demokrati i verden!

Enten det eller så er han verdens største hykler. Jeg vet iallfall hvordan jeg stiller meg i forhold til det spørsmålet. Handlinger sier mer enn ord og bilder. ;)

Skrevet

Når skal du slutte å legge inn den samme posten om og om og om igjen på alle forumene? Blir ganske trøttende etter hvert. Særlig når du aldri kommer tilbake for å forsvare dine meninger engang.

• 5 uker senere...
Skrevet

Navnet "Buch" i samme setning som fred og demokrati... hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahhohohohohohohohohohohohohohohohohohohohohihihihihihihi

Noe av det latterligste eg har hørt....... :ler::hoho:

Skrevet

Jaja, verden vil bedras.

Hvis noen klemmebilder for å tilfredsstille pressen er det som skal til for å "bevise" hvor god Bush er og hvor dårlig pressen behandler han,- ja da skal det ikke mye til.

Jeg tror nok de fleste har gjennomskuet Bush pga handlingene hans,- de forteller ganske mye om både han og de andre lederne der borte.

Skrevet

Ja, med de bildene beviste du virkelig din sak!

Her er en til som har vært fryktelig missforstått.

(Bare se sånn som han bryr seg om den lille gutten! Virkelig rørende, eller hva?) :grine:

• 2 uker senere...
Skrevet
Han er en god mann som vil se fred og demokrati i verden! Her er bildene det norske media hopper over:

:hoho:

Skrevet

:hoho::hoho::hoho:

heeehhh *tørker tårer* Tror aldri jeg har ledd så hardt. Å fy fader det gjorde godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...