AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #1 Skrevet 14. mai 2021 Det blir dessverre nok en annerledes 17. mai uten det sedvanlige opplegget i skolegården, men vi vil gjerne at barna skal ha en tradisjonsrik feiring med is, god mat, bunader og feststemning. Og selvsagt 17. mai-leker. Vi blir en ørlite gjeng som samles inne, de melder elendig vær, så da utgår leker utomhus. Jeg lurer på hva jeg skal erstatte de typiske utelekene med, her er jeg helt blank. Det må være noe som passer for alderen 10-50. Blir veldig glad for tips, og jeg har kjøpt inn mange gevinster! Anonymkode: 86875...9d6
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #2 Skrevet 14. mai 2021 Kan vel gjøre mange av de tradisjonelle lekene inne også. Rydd plass til potetløp, kaste ball i bøtta, blikkskudd osv. Anonymkode: d7dfe...11a
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #3 Skrevet 14. mai 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Det blir dessverre nok en annerledes 17. mai uten det sedvanlige opplegget i skolegården, men vi vil gjerne at barna skal ha en tradisjonsrik feiring med is, god mat, bunader og feststemning. Og selvsagt 17. mai-leker. Vi blir en ørlite gjeng som samles inne, de melder elendig vær, så da utgår leker utomhus. Jeg lurer på hva jeg skal erstatte de typiske utelekene med, her er jeg helt blank. Det må være noe som passer for alderen 10-50. Blir veldig glad for tips, og jeg har kjøpt inn mange gevinster! Anonymkode: 86875...9d6 I stedet for «sette/tegne hale på grisen», så kom jeg nettopp på en ny variant: Du kan jo leke «sett mikrofonen på Høie/Solberg». 🤣 Med litt kreativitet kan du tegne en mikrofon/klippe den ut og kopiere den opp eventuelt. 🤣 En collage av h/s gjør nok susen. 🤣🙃 Anonymkode: f365a...361
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #4 Skrevet 14. mai 2021 Lakrissnørespisekonkurranse. Spise en tørr kjeks og plystre ja vi elsker direkte etterpå. Anonymkode: b13be...c68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå