Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I forholdet/ekteskapet ditt. Støttet mannen din deg? Uansett hva? Mannen min støtter meg aldri, og holder aldri med meg. Han virker generelt veldig likegyldig til meg, og våre ekteskap. Vi har vært sammen i 25 år, har barn, osv sammen. Han sier heller aldri god natt, eller at han er glad i meg. Noe jeg savner veldig.. Jeg er ikke lykkelig kjenner jeg..  Andre som er i samme båt? Opplevd noe av det samme? :( 

Anonymkode: 2e5cf...ba3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har det vært sånn hele tiden?

Anonymkode: 5c322...bb1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg synes egentlig ikke han gjør det. I motsetning til din man kan min mann finne på å si at han er glad i meg. Det hjelper egentlig ikke så mye når han er fullstendig likegyldig når jeg opplever noe skikkelig vondt eller blir behandlet dårlig.

Anonymkode: b8a0c...fd1

AnonymBruker
Skrevet

Ja, mannen min støtter meg :) han er ikke en tøffel så han gir jo beskjed om han er uenig, men gråter jeg slipper han alt og kommer for å trøste. Har jeg en tung dag gjør han hva kan kan for å hjelpe. Trenger en i familiene våre hjelp så hjelper han. Mye kos og omsorg daglig mot hverandre.

Jeg har vært der du er med eksen, og det er grusomt å føle det slik. Ville snakket med han om det, og hvis ikke han vil endre noe ville jeg heller levd alene enn med en som ikke kan vise kjærlighet. Det kan ødelegge mye.

Anonymkode: 21f70...77a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg er lei meg f.eks så trøster han meg aldri. Han gir meg aldri en klem om jeg gråter heller.. Føler meg bare trist og lei hele tiden siden ekteskapet vårt er sånn det er.. Håper ikke barna merker noe, selv om de sikkert gjør det..

Skrevet

Så absolutt! Det går begge veier. Har den ene en kjip dag eller periode så tar den andre over det meste av de daglige tingene med middag osv. Lar den andre styre med det som gir glede der og da. 

• Liker 3
Skrevet

Ja, han støtter meg og jeg støtter ham. Ellers hadde vi nok begge blitt ulykkelige. Hva sier mannen når du prøve å fortelle ham om hvordan du føler det?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Tanuki skrev (35 minutter siden):

Ja, han støtter meg og jeg støtter ham. Ellers hadde vi nok begge blitt ulykkelige. Hva sier mannen når du prøve å fortelle ham om hvordan du føler det?

Han er veldig likegyldig til det. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har det ikke bra sammen med han. Men jeg egnes det er vanskelig, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. 

AnonymBruker
Skrevet

Om han støtter meg? Jo, ja, han gjør det.
Men om han mener jeg tar feil, så synes jeg det er helt feil at han skal holde med meg bare fordi jeg er kona hans.
Det ville vært ett kjedelig tafatt ekteskap

Anonymkode: 3daa2...95d

Skrevet

Mannen min støtter meg i tykt og tynt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...