Gå til innhold

Din mørkeste one night stand (ikke morsomste)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 24 år, nettopp dumpet av min første kjærlighet som jeg hadde vært sammen med siden jeg var 16 år. Drakk av sorg til jeg fikk black out, og fikk med en fyr hjem. Hadde sannsynligvis sex i bevisstløs tilstand. Våknet midt på natten at jeg lå i egen avføring og oppkast fordi han som ble med hjem vekket meg med å rope at jeg var avskyelig og grotesk som lå slik og stakk hjem. Da han dro ringte jeg venninnen min, har ikke noe minne om det men hun ringte ambulanse som mest sannsynlig reddet livet mitt i følge legen jeg våknet opp til. 

Hva er din historie?

Anonymkode: cb4e3...1b8

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For å si det slik, godt du våknet opp i ditt eget hjem når du først skal spy og drite deg ut bokstavelig talt

Anonymkode: 39d6b...60e

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 16 år gammel og hadde kjærlighetssorg. Jeg og ei venninne drakk hjemmebrent og stakk på byen (kom ikke inn noen plass). Vi var blitt veldig fulle, og mistet hverandre. Jeg satt meg ned på en benk, og to menner kom bort til meg. Vi snakket en del, og så gikk plutselig gikk jeg og han ene inn i et smug og hadde sex der. Da vi kom tilbake til kompisen hans sa kompisen at dama til han jeg hadde sex med var på leit etter han (de gikk ut på byen sammen). De skulle visst hjem til babyen sin på noen måneder. Jeg ble så kvalm da jeg hørte dette. Jeg visste ikke at han hadde dame og baby... 

Anonymkode: c395f...408

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

For å si det slik, godt du våknet opp i ditt eget hjem når du først skal spy og drite deg ut bokstavelig talt

Anonymkode: 39d6b...60e

Ikke akkurat det jeg fokuserte på da jeg hadde sex bevisstløs og holdt på å dø før 6 år siden, men sant nok ;) ikke skjedd før eller siden. Men etter å ha opplevd diverse dømmer jeg ingen uansett hvor «ekle» de måtte fremstå

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg var 16 år gammel og hadde kjærlighetssorg. Jeg og ei venninne drakk hjemmebrent og stakk på byen (kom ikke inn noen plass). Vi var blitt veldig fulle, og mistet hverandre. Jeg satt meg ned på en benk, og to menner kom bort til meg. Vi snakket en del, og så gikk plutselig gikk jeg og han ene inn i et smug og hadde sex der. Da vi kom tilbake til kompisen hans sa kompisen at dama til han jeg hadde sex med var på leit etter han (de gikk ut på byen sammen). De skulle visst hjem til babyen sin på noen måneder. Jeg ble så kvalm da jeg hørte dette. Jeg visste ikke at han hadde dame og baby... 

Anonymkode: c395f...408

Huff 😞

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg dro på date i en annen by, ble full og gikk til ett soverom hvor jeg sovnet.
Våknet opp av at 2 stk hadde sex med meg .

Jeg våknet opp, hadde en i munnen og der nede og blacket bare ut.

Det værste var at han jeg var på date med kom inn på rommet og så det. Han var kjempesåret for at jeg "hadde sex med noen andre" fordi han likte meg så godt

Tragisk

Har heldigvis ingen varige mèn av det

Anonymkode: cb8a7...687

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg dro på date i en annen by, ble full og gikk til ett soverom hvor jeg sovnet.

Det værste var at han jeg var på date med kom inn på rommet og så det. Han var kjempesåret for at jeg "hadde sex med noen andre" fordi han likte meg så godt

Tragisk

Anmeldte du voldtekten?

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
MonaSunde skrev (1 minutt siden):

Anmeldte du voldtekten?

Nei.
Jeg synes det mest var flaut og skammeligt. Våknet opp i mitt eget spy og ønsket ikke forholde meg til noe av det
Var også en liten mørk periode jeg var i hvor ting var ganske mørkt fra før av

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ikke akkurat det jeg fokuserte på da jeg hadde sex bevisstløs og holdt på å dø før 6 år siden, men sant nok ;) ikke skjedd før eller siden. Men etter å ha opplevd diverse dømmer jeg ingen uansett hvor «ekle» de måtte fremstå

Du har ikke sex når du er bevisstløz. Du ble voldtatt!

Anonymkode: ecc53...845

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Tragisk

Dette var vondt å lese. Håper det er genuint at du ikke har noe varige mèn ❤️

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du har ikke sex når du er bevisstløz. Du ble voldtatt!

Anonymkode: ecc53...845

Sannsynligvis, og desto mer «hyggelig» å våkne opp til at man visstnok er avskyelig og grotesk når man ligger i spy, avføring og skum ut av munn. Var jo kroppen som var i full beredskap, ikke jeg som var ekkel og gjorde det med vilje. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Han tok telefonen min og nektet meg å dra på tre dager. 

Anonymkode: 1d725...8d4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vel ingen direkte mørke opplevelser, men når det gjelder tragiske: hvor skal jeg begynne...

Anonymkode: 7f514...6cc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Han tok telefonen min og nektet meg å dra på tre dager. 

💔😥Anmeldte du? 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Dette er tråden for overgrep og voldtekter, og de mennene går altså løst på gata. Jeg blir lei meg og sjokkert av historiene her, folk TOTALT UTE av stand til å passe på eller ivareta seg selv, så blir de voldtatt også. Hva slags "mann" vil ha sex med ei dame som er så borte at hun ikke er våken en gang. Eller ligger med en tenåring i et smug mens baby ligger hjemme. 

Fy faen å tragiske folk. Klem og omtanke til dere som måtte oppleve det. 

Anonymkode: 52d12...e69

• Liker 36
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er tråden for overgrep og voldtekter, og de mennene går altså løst på gata. Jeg blir lei meg og sjokkert av historiene her, folk TOTALT UTE av stand til å passe på eller ivareta seg selv, så blir de voldtatt også. Hva slags "mann" vil ha sex med ei dame som er så borte at hun ikke er våken en gang. Eller ligger med en tenåring i et smug mens baby ligger hjemme. 

Takk ❤️ Det var opprinnelig ikke ment som en tråd om voldtekt, jeg har aldri fortalt om denne hendelsen til noen før og følte for å lette på trykket om mitt livs største skammelig opplevelse, og tenkte kanskje noen andre ønsket det samme

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Er du virkelig overrasket? For menn flest er mange kvinner bare tømmestasjoner, og om hun er bevisstløs/ute av stand til å gjøre motstand så kan de bare tømme seg uten problemer. Har selv chattet med menn som har en fetisj for å gjøre slikt. 

Klem til alle dere i tråden her. Trist. 

Anonymkode: 6d4b4...166

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

💔😥Anmeldte du? 

Nei. Det hadde blitt så mye styr, bor på et lite sted og han var mere populær og eldre enn meg, i tillegg til at jeg hadde dårlig rykte fra før. Hadde endt opp med å måtte flytte. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei. Det hadde blitt så mye styr, bor på et lite sted og han var mere populær og eldre enn meg, i tillegg til at jeg hadde dårlig rykte fra før. Hadde endt opp med å måtte flytte. 

Ble du holdt til fange hos han?

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei.
Jeg synes det mest var flaut og skammeligt. Våknet opp i mitt eget spy og ønsket ikke forholde meg til noe av det
Var også en liten mørk periode jeg var i hvor ting var ganske mørkt fra før av

❤️❤️❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...