AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #1 Skrevet 14. mai 2021 Melde meg på en gruppeaktivitet i fjor i tilknytning til et treningssenter. Lederen for denne aktiviteten var veldig entusiastisk og engasjert, og det var tydelig at hun ønsket å skape et skikkelig treningsmiljø for denne aktiviteten. Etter et halvt års tid fikk vi beskjed om at vi kunne bestille klær med klubbnavn på, noe de fleste gjorde og forhåndsbetalte for. Nå får jeg plutselig en mail om at Lederen har fått et annet jobbtilbud, og at Gruppeaktiviteten ikke kommer til å fortsette, klubben er rett og slett nedlagt. Hvilke rettigheter har jeg egentlig her i forhold til de klærne som vi har betalt for, og som jeg antar har ankommet treningssenteret for lenge siden? Dette er klær som blir trykket opp, så de kan sikkert ikke få pengene tilbake, men jeg mener at det ikke burde være mitt problem som kunde. Noen som har vært borti noe lignende? Anonymkode: a7ee0...a2e
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #2 Skrevet 14. mai 2021 Det er ikke ulovlig å avvikle et enkeltmannsforetak jeg tolker dette som, men dere skal jo få utlevert tjenester/produkter dere har betalt for i den grad bedriften har økonomisk dekning for å gjøre det. Så dersom dette er betalt og bestilt, så skal dere ha dette. Anonymkode: 4f92f...8ce
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #3 Skrevet 14. mai 2021 Just now, AnonymBruker said: Det er ikke ulovlig å avvikle et enkeltmannsforetak jeg tolker dette som, men dere skal jo få utlevert tjenester/produkter dere har betalt for i den grad bedriften har økonomisk dekning for å gjøre det. Så dersom dette er betalt og bestilt, så skal dere ha dette. Anonymkode: 4f92f...8ce Jeg skjønner at jeg kan få genseren min, poenget er at jeg ikke har noe behov for å ha en klubbgenser med navnet på en klubb som ikke eksisterer... Synes det blir så useriøst å få masse folk til å bestille klær, for så å avvikle hele greia et par måneder etterpå. Fikk tilbud om "online trening" til 950 kroner i måneden fra samme dama, men det takker jeg nok pent nei til Anonymkode: a7ee0...a2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå