Gå til innhold

Erfaring med Levis 501 eller lignende?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du erfaring med Levis 501 eller andre Levis bukser som er 100% bomull (altså uten stretch)? Utvider dem seg? 

Jeg står midt mellom to størrelser i 501, og er sånn i tvil! Den største er i utgangspunktet litt stor i livet og over rumpa, men passe i lårene. Den minste sitter penere i livet, men er litt trang over baken og i lårene. Hvilken burde jeg velge da? 

Anonymkode: 1897a...4a5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De utvider seg litt, men ikke mye. Jeg ville tatt de mest behagelige. Vet ikke om du bruker strømpebukser på vinteren, men da har du i så fall plass til et par under.

Anonymkode: 0ebd5...c06

AnonymBruker
Skrevet

De utvider seg litt når de brukes, og trekker seg sammen igjen under vask. Jeg ville valgt den minste, for det er ikke noe fint med bukser som er for vide i rumpa. Et annet alternativ er å vurdere en modell som har litt mer rom i lårene.

Anonymkode: f7691...d8b

AnonymBruker
Skrevet

Velg den minste du kan få på deg. Jeg kjøper alltid jeans i størrelse 1-2 mindre enn jeg føler er behagelig når jeg prøver på. De fleste jeans utvider seg. 

Anonymkode: 4ddb2...b16

AnonymBruker
Skrevet

Gammeldagse dongeribukser utvider seg ikke mye. Er de for trange kan det fx være vanskelig å gå fort med lange steg

Anonymkode: 85e84...cc2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

501 utvider seg en god del synes jeg, kjøper de 1-2 nummer mindre enn hva jeg får igjen i butikken. 

Så hadde absolutt valgt de minste

Anonymkode: 95d79...88a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...