AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #1 Skrevet 14. mai 2021 Den sanne meg er en person som er utrolig glad, høflig, respektfull overfor alle mennesker uansett bakgrunn og situasjon, utrolig snill, omsorgsfull, omgjengelig, sjarmerende, morsom, jordnær og god. Men alle mine gode kvaliteter forsvinner om Psyken min har det vondt, dvs, angst og depresjon, eller om jeg er rundt mennesker som tråkker ned på meg og gjør meg til en miserabel person. Samme med arbeidsplass. Er det dårlig miljø, dårlige mennesker, og dårlig lederskap, så går det utover meg. Hvordan skal man beholde den sanne personligheten sin? Jeg elsker den jeg er, men jeg merker jo at det er veldig vanskelig å være meg selv rundt negative mennesker og miljø. Skal man starte et nytt liv? Flytte langt unna, finne en elskbar jobb, og gjøre ting man ELSKER? Er det slik de fleste lever, eller godtar de at livet er kjipt, og dermed blir kjip selv? Anonymkode: 74400...bac 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #2 Skrevet 14. mai 2021 Du må slutte å legge ansvaret over på andre og begynne å ta ansvar selv. Anonymkode: 61f83...c53 18
Gjest ABM Skrevet 14. mai 2021 #3 Skrevet 14. mai 2021 Morsom HI ts:) Nå er vel du som alle andre din egen lykkes smed...? Eller vil du fortsette å leve et drittliv...så lenge du får skylde på andre?
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #4 Skrevet 14. mai 2021 Eller kanskje du er ikke et så bra menneske som du tror og du er med på å forsure miljøet rundt deg og har dermed mennesker som tråkker deg ned og dårlig arbeidsmiljø osv osv? Begynn med deg selv og bli mer positiv selv, så skal du se at du også finner positivitet rundt deg. Smil til verden og verden smiler tilbake Anonymkode: 1d09c...a80 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #5 Skrevet 14. mai 2021 Basert på HI så vil jeg tro du bidrar med ditt med å forsurne miljøet. Hadde du vært så fantastisk som du hevder, hadde du klart å vært slik uavhengig av de som er rundt deg. Kanskje slutte å legge skylden og ansvaret på alle andre. Anonymkode: 5c4ac...db7 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #6 Skrevet 14. mai 2021 Åherregud. Går ikke an å skrive noe som helst uten at man får den «kAnsKjE det er dU som er PrOblEmET?!» skjønner ikke hvorfor jeg i det hele tatt gadd å skrive her. Hejdå! Anonymkode: 74400...bac 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #7 Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Åherregud. Går ikke an å skrive noe som helst uten at man får den «kAnsKjE det er dU som er PrOblEmET?!» skjønner ikke hvorfor jeg i det hele tatt gadd å skrive her. Hejdå! Anonymkode: 74400...bac Er du samme brukeren som lagde tråd i går, om hvor jævlig alle mennesker var? Uansett, hadde du vært så snill og god og perfekt som du hevder, hadde du aldri hatt behov for å lage denne tråden. Anonymkode: 5c4ac...db7 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #8 Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er du samme brukeren som lagde tråd i går, om hvor jævlig alle mennesker var? Uansett, hadde du vært så snill og god og perfekt som du hevder, hadde du aldri hatt behov for å lage denne tråden. Anonymkode: 5c4ac...db7 Har ikke skrevet noe innlegg enn dette. Hvorfor antar du bare helt ut av det blå at jeg er den samme personen som en annen person på et annet innlegg? Det er jo det merkeligste jeg har lest. Anonymkode: 74400...bac 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #9 Skrevet 14. mai 2021 Dårlig arbeidsmiljø er jo helt vanlig da. Du må endre ting selv i livet, gå videre. Selv om det er vanskelig. Er DU som må gjøre det. Hater du jobben eller kollegaer: slutt! For du kan ikke endre dette. Har du mennesker rundt deg som du ikke liker: kutt de ut! Du kan ikke endre andre. Anonymkode: f729a...2a6
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #10 Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har ikke skrevet noe innlegg enn dette. Hvorfor antar du bare helt ut av det blå at jeg er den samme personen som en annen person på et annet innlegg? Det er jo det merkeligste jeg har lest. Anonymkode: 74400...bac Vel du virker iværtfall ikke ut som den hyggelige og snille personen du hevder at du er i HI. Anonymkode: 5c4ac...db7 1
Svartfugl Skrevet 15. mai 2021 #11 Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 14.5.2021 den 15.36): Den sanne meg er en person som er utrolig glad, høflig, respektfull overfor alle mennesker uansett bakgrunn og situasjon, utrolig snill, omsorgsfull, omgjengelig, sjarmerende, morsom, jordnær og god. Men alle mine gode kvaliteter forsvinner om Psyken min har det vondt, dvs, angst og depresjon, eller om jeg er rundt mennesker som tråkker ned på meg og gjør meg til en miserabel person. Samme med arbeidsplass. Er det dårlig miljø, dårlige mennesker, og dårlig lederskap, så går det utover meg. Hvordan skal man beholde den sanne personligheten sin? Jeg elsker den jeg er, men jeg merker jo at det er veldig vanskelig å være meg selv rundt negative mennesker og miljø. Skal man starte et nytt liv? Flytte langt unna, finne en elskbar jobb, og gjøre ting man ELSKER? Er det slik de fleste lever, eller godtar de at livet er kjipt, og dermed blir kjip selv? Anonymkode: 74400...bac Jeg synes du legger litt mye ansvar over på omgivelsene dine og litt for lite på deg selv. For det du gjør er faltisk ene og alene ditt ansvar. Og ærlig talt så er ingen mennesker "fantastiske". Vi har alke våre feil og mangler. Å ikje være bevisst på det,kan si noe om en sviktende selvinnsikt. 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #12 Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 14.5.2021 den 15.36): Hvordan skal man beholde den sanne personligheten sin? Jeg elsker den jeg er, men jeg merker jo at det er veldig vanskelig å være meg selv rundt negative mennesker og miljø. Skal man starte et nytt liv? Flytte langt unna, finne en elskbar jobb, og gjøre ting man ELSKER? Er det slik de fleste lever, eller godtar de at livet er kjipt, og dermed blir kjip selv? Anonymkode: 74400...bac Ja det skal man!! ❤ Anonymkode: a8fc4...664
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #13 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 14.5.2021 den 15.36): Den sanne meg er en person som er utrolig glad, høflig, respektfull overfor alle mennesker uansett bakgrunn og situasjon, utrolig snill, omsorgsfull, omgjengelig, sjarmerende, morsom, jordnær og god. Men alle mine gode kvaliteter forsvinner om Psyken min har det vondt, dvs, angst og depresjon, eller om jeg er rundt mennesker som tråkker ned på meg og gjør meg til en miserabel person. Samme med arbeidsplass. Er det dårlig miljø, dårlige mennesker, og dårlig lederskap, så går det utover meg. Hvordan skal man beholde den sanne personligheten sin? Jeg elsker den jeg er, men jeg merker jo at det er veldig vanskelig å være meg selv rundt negative mennesker og miljø. Skal man starte et nytt liv? Flytte langt unna, finne en elskbar jobb, og gjøre ting man ELSKER? Er det slik de fleste lever, eller godtar de at livet er kjipt, og dermed blir kjip selv? Anonymkode: 74400...bac Du har jo noen psykiske lidelser som kan være lammende, så da er det ekstra viktig at du er mer selektiv og forsiktig. Du trenger ikke være rundt de og det som trekker deg ned. En ting er å være høflig i sosiale situasjoner, men man trenger ikke pushe det for langt. Alle vil vel omgi seg rundt de og det som gjør deg godt. Sliter selv med kraftig angst og depresjon og er klart det påvirker hvordan jeg er rundt andre. Du må nok bare passe på deg selv. Trekk deg unna folk og situasjoner som trigger. Gi deg det du trenger, så er det lettere å kunne være den du er uten å være overveldet av angst og depresjon. Snakker utifra egen erfaring. Står oppi dette selv. Anonymkode: 200fe...61b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå