AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #1 Skrevet 14. mai 2021 Jeg har blitt sammen med en mann som er drømmemannen på alle måter. Kjekk, sprek, snill, oppmerksom, god jobb, sosial osv. Han har alt på stell i livet sitt, bortsett fra dame. Eller nå har han jo meg da… men jeg er usikker på hva jeg føler. Vi har det kjempefint sammen. Vi har mye like interesser og trives i hverandres selskap. Min forrige kjæreste var emosjonelt utilgjengelig og jeg følte at jeg ikke visste hvor jeg hadde han. Men da han dumpet meg var jeg likevel et vrak og savnet han enormt mye. Min nye kjæreste viser på alle måter at han er superinteressert og glad i meg og gir tydelig uttrykk for at han vil satse på meg. Men det er som om jo mer han vil ha meg jo mindre interessert er jeg tilbake. Hvorfor er det slik? Jeg vil virkelig satse på dette forholdet for det er det nærmeste jeg kommer perfeksjon. Bortsett fra at jeg ikke føler meg forelsket da… Anonymkode: 49ffd...167
Virrevirrevapp Skrevet 14. mai 2021 #2 Skrevet 14. mai 2021 Det er jo ikke sånn at vi blir forelska i folk bare fordi de har gode egenskaper. 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #3 Skrevet 14. mai 2021 Det er mulig du sliter med kjærlighetsmønsteret ditt. Hvordan var det når du vokste opp? Var noen av dine foreldre også emosjonelt utilgjengelig? Det kan gjøre at du tiltrekkes av dette selv om du vet det er galt. Prøv å ta inn over deg at du er verdt å elske og at du faktisk kan stole på følelsene til din nye kjæreste, så kan det hende følelsene for han kommer mer også. Anonymkode: 320fe...39e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå