Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er faktisk vondt for meg og ingen skjønner meg. Ikke typen min hvertfall.

Vi er samboere. Han liker å game og jeg skal ikke ta fra han det men vi blir ofte sittende på forskjellige rom. Jeg har prøvd å ta det opp med han at jeg synes det er trist å sitte med mine egne aktiviteter helt alene i stuen og han der inne. Det føles litt ut som å ikke ha noe samboer. Mange her inne har sagt at jeg burde skjerpe meg å ikke plage han bare la han sitte. Jeg har andre ting jeg liker å gjøre men jeg har det ikke bra når ting er sånn. Jeg begynner å føle meg ensom. Det er plass til meg på det rommet at jeg kan sitte der inne men det føles ikke som om han ønsker å ha meg der. Han sier jeg godt kan sitte der men han blir jo litt utilgjengelig a og til men det tenker jeg er normalt med andre hobbyer men der går d Ann å være ilag selv om man gjør litt forskjellige ting. Snakke litt innimellom. Jeg har forståelse for at han vil ha egentid og det trenger jeg også men jeg trenger litt mer selskap enn det her i en relasjon. 

Anonymkode: 7ef42...531

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gjør dere ikke noe sammen av og til? Bruker han all fritiden sin på gaming? Har du andre hobbyer du driver med alene? 

Jeg skjønner godt du føler deg ensom hvis hverdagen består i at dere knapt snakker sammen og sitter på hvert deres rom. Hva om du begynner å fiffe deg opp litt og si du "skal ut en tur" når han gamer? Gjør dette såpass ofte at han lurer på hva som skjer. Eller, det vil si, forhåpentligvis får han med seg at noe skjer. Hvis ikke ville jeg vurdert hele forholdet. 

Anonymkode: ae335...e87

AnonymBruker
Skrevet

Slå opp da. Du kan ikke endre andre mennesker, kun måten du selv reagerer på dem. 

Anonymkode: f33a3...51d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er grunnen til at jeg foretrekker å være særboer. Når vi er hver for oss har vi tid til å game hele dagen eller drive med hva vi vil, men når vi er sammen har vi fullt fokus på hverandre. Kvalitet fremfor kvantitet. 

Anonymkode: 8bcb6...2fe

• Liker 6
Skrevet

Gjør dere ikke ting sammen også? 

Og har ikke du ting du vil gjøre aleine? 

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje dere kan ha kvelder der dere finner på noe sammen i ny og ne? 

Jeg syns det er deilig med alenetid, og liker bedre å få besøk av typen. Vi bor ikke sammen og liker det sånn. 

Anonymkode: d1f8e...8e3

Skrevet
Virrevirrevapp skrev (6 timer siden):

Gjør dere ikke ting sammen også? 

Og har ikke du ting du vil gjøre aleine? 

Jo jeg har drt men om typen vil sitte en hel lørdag i strekk å game nesten så er d Jo godt å føle litt selskap hvertfall og ikke at han sitter der inne med lukket dør. 

AnonymBruker
Skrevet

Et slikt forhold hadde jeg droppet. Du blir mindre ensom av å være alene, enn å være i er forhold hvor du ikke blir prioritert. 

Anonymkode: a9d5f...18e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i et slikt forhold. Jeg tok opp problemet med han, men han brydde seg ikke. Vi gjorde nesten aldri noe sammen, og de gangene vi fant på noe, så var han heller med opptatt av telefonen. Nå er det slutt. 

Anonymkode: 614bd...638

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...