AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #1 Skrevet 14. mai 2021 En 66 år gammel mann fra Zimbabwe har 16 koner og 151 barn, og har ingen planer om å stoppe med det. Han planlegger 1000 barn før han dør. Han rullerer på det ved å gå innom 4 koner hver kveld og natt, og passer på å tilfredsstille dem før han går videre til neste.(når sover han egentlig...???) For meg høres det ut som et mareritt, men å ha sex med fire kvinner hver kveld er kanskje drømmen for mange menn? Mannen i artikkelen har planer om å ta seg kone nr 17 straks. Hans eneste "jobb" er å sitte og ta i mot penger og gaver og mat fra sine barn (i alle aldere fra voksne til småbarn) og koner. Han har ingen annen sysselsetting. Anonymkode: dd279...b7b
Tiuren Skrevet 14. mai 2021 #2 Skrevet 14. mai 2021 Med 16 koner så følger det masse svigermødre, og generell svigerfamilie, så jeg takker nei.
Gjest Villfisker Skrevet 14. mai 2021 #3 Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): En 66 år gammel mann fra Zimbabwe har 16 koner og 151 barn, og har ingen planer om å stoppe med det. Han planlegger 1000 barn før han dør. Han rullerer på det ved å gå innom 4 koner hver kveld og natt, og passer på å tilfredsstille dem før han går videre til neste.(når sover han egentlig...???) For meg høres det ut som et mareritt, men å ha sex med fire kvinner hver kveld er kanskje drømmen for mange menn? Mannen i artikkelen har planer om å ta seg kone nr 17 straks. Hans eneste "jobb" er å sitte og ta i mot penger og gaver og mat fra sine barn (i alle aldere fra voksne til småbarn) og koner. Han har ingen annen sysselsetting. Anonymkode: dd279...b7b Tilfredsstiller seg selv tenker jeg. Æsj. Deres behov er nok ikke så viktige for ham. Tiuren skrev (1 minutt siden): Med 16 koner så følger det masse svigermødre, og generell svigerfamilie, så jeg takker nei. 🤣🤣🤣🤣
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #4 Skrevet 14. mai 2021 Hvor gamle er hans yngste koner? Giftet de seg av eget ønske? Jeg bare spør Anonymkode: a16d4...4e5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå