Gå til innhold

Er dette grunnen til at kvinner liker katter?!

Anbefalte innlegg

Gjest Jaconandersen
Skrevet

Fordi de generelt er tiltrukket av menn med samme personlighet? Arrogante psykopater og badboys!?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvem har såret deg nå?

Anonymkode: 70aef...d6b

• Liker 12
Gjest Jaconandersen
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvem har såret deg nå?

Anonymkode: 70aef...d6b

Nabokatten rømte fra meg

Skrevet

Du tar feil.

AnonymBruker
Skrevet

Det var en veldig merkelig antagelse/spørsmål.

Anonymkode: 0cffc...057

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke behov for partner og er ikke interessert i menn, hverken psykopater eller andre. Elsker katter! 

Anonymkode: 7c686...6f1

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Og grunnen til at menn liker hunder, er: De vil ha noen som adlyder vært ordre, og logrer for dem....

AnonymBruker
Skrevet
Catalina Culès skrev (3 minutter siden):

Og grunnen til at menn liker hunder, er: De vil ha noen som adlyder vært ordre, og logrer for dem....

😹

Anonymkode: cefc5...26e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mine katter er ihvertfall ikke arrogante badboys eller psykopater. De er der når jeg har det kjipt, de er flinkere på å svare enn veldig mange menn, de kommer løpende hjem når jeg ber dem om det, de spiser ikke min mat, de vekker meg ikke når jeg sover, de kan sove inntil meg hele natta om jeg vil, de spiser den maten de får, klorer ikke, biter ikke og freser ikke. De har bedre forståelse av ordet "nei" enn mange menn også. 

Anonymkode: 03d83...7a8

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Mine katter er ihvertfall ikke arrogante badboys eller psykopater. De er der når jeg har det kjipt, de er flinkere på å svare enn veldig mange menn, de kommer løpende hjem når jeg ber dem om det, de spiser ikke min mat, de vekker meg ikke når jeg sover, de kan sove inntil meg hele natta om jeg vil, de spiser den maten de får, klorer ikke, biter ikke og freser ikke. De har bedre forståelse av ordet "nei" enn mange menn også. 

Anonymkode: 03d83...7a8

I tillegg er de trofaste, kommuniserer greit, er forståelsesfulle og ekstra snille hvis man er syk, de er renslige, sikler ikke, bråker minimalt, blir ikke hysteriske hvis de må være alene en stund.

Forresten er de eneste badboys eller psykopater jeg har møtt på, av arten menneske.

Anonymkode: acf11...261

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Katter er myke og kosete

Anonymkode: 2bd35...536

• Liker 2
Skrevet

👍

AnonymBruker
Skrevet

Katter er kos og glede 🐈🥰

Anonymkode: cefc5...26e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Jaconandersen skrev (1 time siden):

Fordi de generelt er tiltrukket av menn med samme personlighet? Arrogante psykopater og badboys!?

Hehe, ja, faktisk tror jeg det. Litt som å vinne gunsten til en psykopat. Føle seg spesiell, at katten kun tillater eieren og myser stygt på fremmede. Katter stiller også krav og er veldig ærlige. De gidder ikke å late som bare for at matmor skal føle seg bra. 

Anonymkode: 9bec7...481

Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet

Vil ikke bruke tid på hund eller katt, hest eller andre dyr. Foretrekker å bruke tid på familien og kjæresten. 

Gjest Jaconandersen
Skrevet
Catalina Culès skrev (1 time siden):

Det høres fint ut 😄

Skrevet
Jaconandersen skrev (3 timer siden):

Nabokatten rømte fra meg

Så du liker pusekatter du også:)

AnonymBruker
Skrevet

Katter er fine dyr!
Menn er ikke.

Anonymkode: d6c11...aff

Gjest TheCatLady
Skrevet

Det høres mer ut som en påstand fremsatt av noen som ikke har peiling på eller erfaring med katter og derfor støtter seg på gamle myter rundt hvordan katter er.

Kan vel si at det ikke stemmer særlig godt. Jeg skal ikke si at min katt aldri biter, men sånn generelt sett er han snill, kosete og veldig glad i mat. Hengiven og trofast. Han er ganske pratsom og sosial også. 

Så vil påstå at han er mye enklere å ha med å gjøre enn det de fleste menn er, men jeg liker menn også. Det kan ikke akkurat sammenlignes. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...