Gå til innhold

Gode sko til en på 14 måneder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke sko anbefaler dere til en super aktiv gutt på 14 måneder? Han har gått siden han var 11 måneder og er "dreven" nå. Vi er veldig usikre, trenger "fritidssko" og innesko av god kvalitet.  Ikke crocs og vi har ikke behov for goretex / vanntette sko nå. 

Anonymkode: 79561...72c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kavat har jeg brukt til mine når de var så små 😊

Anonymkode: c2571...018

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enfant og Kavat. 

Anonymkode: 3d005...c57

AnonymBruker
Skrevet

Her fikk frøkna noen nikesko som hun selv kan ta av og på (16 mnd) og noen mer vanlige «joggesko» som fortsatt kan åpnes mye på oversiden. Det er viktig - å dra av og på sko og presse foten nedi er umulig på små barn!!

Går gutten deres i barnahage? Hvis ikke er det sikkert lurt å gå barfot så mye som mulig inne og kanskje etterhvert ute på gresset også 😊

Anonymkode: cfd36...4d1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Her fikk frøkna noen nikesko som hun selv kan ta av og på (16 mnd) og noen mer vanlige «joggesko» som fortsatt kan åpnes mye på oversiden. Det er viktig - å dra av og på sko og presse foten nedi er umulig på små barn!!

Går gutten deres i barnahage? Hvis ikke er det sikkert lurt å gå barfot så mye som mulig inne og kanskje etterhvert ute på gresset også 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nei, ikke enda. Begynner i august. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, ikke enda. Begynner i august. 

Da ville jeg skaffet utesko men ventet med innesko til barnehagen starter 😊👍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Superfit for alle penga! Vi har prøvd «alt», men superfit er vinkler mest fornøyd med når det kommer til komfor og kvalitet. 

Anonymkode: a53ba...e83

• Liker 1
Skrevet

Veldig fornøyd med Viking sine "lette" joggesko :) god støtte til litt ustabile ankler

Skrevet

Jeg ble anbefalt superfit, er veldig fornøyd med de. Lette, gode joggesko som sitter godt på foten. Har borrelås øverst, så de faller ikke så lett av. Har også noen fra Adidas, de er uten borrelås, så plutselig mangler det en sko etter litt hoing på lekeplassen. 

Vi bruker noen helt myke skinntøfler fra enfant inne, fornøyd med de og. 

Av vintersko kan jeg anbefale ecco. Min kunne ikke gå helt i starten med de skoene, så krabbet rundt i en måned før hun reiste seg. Og tuppene på skoene er like fine ennå. 

Gjest 123 eller noe
Skrevet

Vår har brukt Puma joggesko siden str 19

Skrevet

Adidas som fritidssko, ellers var vi veldig fornøyd med Bisgaard.

Skrevet

Du må ta med barnet så dere får prøvd. På våre er det kun ponny og Kavat som har funket på den alderen. Superfit og viking var altfor smale. Selv minste på 3.5 år passer ikke viking

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...