AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #1 Skrevet 14. mai 2021 Holder på med en fyr men det er særlig en annen jeg "konkurrerer" med om han føler jeg.. var på fest på lørdag og da jeg og noen venninner kom, satt hun og han på trappen utenfor huset, hun på trappetrinnet under mellom bena hans.. han hadde strakt seg litt frem slik at underarmene hans touchet så vidt midjen hennes på begge sider. Hvordan skal jeg tolke dette? er dette "vanlig" og uskyldig, eller ville dere tolket dette som om noe var på gang?Kjenner jeg blir rasende på henne. har ikke spurt ham om dette, jeg gikk derifra med en gang, Anonymkode: 51ce2...b4b
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #2 Skrevet 14. mai 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Holder på med en fyr men det er særlig en annen jeg "konkurrerer" med om han føler jeg.. var på fest på lørdag og da jeg og noen venninner kom, satt hun og han på trappen utenfor huset, hun på trappetrinnet under mellom bena hans.. han hadde strakt seg litt frem slik at underarmene hans touchet så vidt midjen hennes på begge sider. Hvordan skal jeg tolke dette? er dette "vanlig" og uskyldig, eller ville dere tolket dette som om noe var på gang?Kjenner jeg blir rasende på henne. har ikke spurt ham om dette, jeg gikk derifra med en gang, Anonymkode: 51ce2...b4b Det høres definitivt intimt ut. Ikke bare en venninne. Har han tatt kontakt med deg siden? (For øvrig ønsker jeg å legge til at jeg ikke synes det er innafor å være rasende på henne) Anonymkode: e740a...2f8 11
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #3 Skrevet 14. mai 2021 Hvorfor blir du sint på henne og ikke på han? Han burde jo vært den som trekker seg unna, ikke henne. Anonymkode: 21429...51c 12
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #4 Skrevet 14. mai 2021 Hvorfor er du rasende på henne? Burde du ikke være rasende på ham, hvis det er grunn til det? Anonymkode: b8618...3cf 6
Kenelz Skrevet 14. mai 2021 #5 Skrevet 14. mai 2021 Uskyldig? Nei. Du er rasende på hun? Hvorfor? Hun gjør bare det samme som du ellers ville ha gjort. Som min fantasi mann en gang sa: Hadde han virkelig likt deg hadde han ikke lekt med følelsene dine eller holdt på med annen. 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #6 Skrevet 14. mai 2021 Hadde ikke syntes at dette var greit om jeg var deg, men du burde snakke med han om det og spørre hvorfor han driver sånn istedet for å legge all skyll på den andre jenta. Anonymkode: ca94f...f7b 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #7 Skrevet 14. mai 2021 Det der hadde jeg aldri orket. Konkurrere med en annen dame om en mann?! Jeg vil være sammen med en som vil ha meg, ikke fordi "jeg vant". Anonymkode: 92e43...296 4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #8 Skrevet 14. mai 2021 De knuller nok ganske mye.. Trolig rundt 3-4 ganger i uka. Slikt kan en nemlig tolke ut fra hvordan en sitter. Anonymkode: bee9e...a29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå