Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Vi er begge 27 år, vært sammen noen år, samlivsbrudd i 4 måneder der hun møtte to andre hun lå med, ene ble hun sammen med (rebound forhold).
Vi hadde sex alt fra 1-6 ganger i uken, alt utifra form, jobb og hvordan man følte seg (vi har 2 barn sammen).
Etter vi ble sammen, så ligger vi sammen 1 gang i uken, noen ganger mindre.
Hun virker bare ikke sexuelt interessert i meg, å jeg blir avvist når jeg prøver meg.. I det siste har jeg sluttet med å prøve meg pga avvisning hver eneste gang nesten, er som å vinne i lotto når hun faktisk er med på det.. Nå er det opp til henne i det blir som sagt 1 gang i uken, noen ganger mindre.

Jeg føler meg usikker på meg selv, da hun fant andre partnere under bruddet, inkludert en rebound som hun var sammen med. Jeg selv rørte ingen.
Jeg føler direkte at penisen min ikke er bra nok mere, at hun feks opplevde noen med større som hun hadde det bedre sexuelt med, å nå tilbake til meg å vil nesten ikke ha sex med meg mere. Stor forskjell fra 1-6 ganger i uken til 1, å noen ganger mindre.

Jeg vet ingenting om størrelse, å jeg har vel alltid hatt en følelse av at jeg har mindre enn normalt, å jeg føler liksom jeg ikke er stor nok for å tilfredstille..
Derfor kommer jeg med harde fakta om størrelse på CM å spør dere, er dette innenfor, normalt, liten ?
Erigert tilstand, 16 cm målt fra skambeinet å til penis stopper, 12 cm omkrets, målt rundt største del, penishodet.

Syns det er ekkelt, ubehagelig og rart å skrive om størrelsen min her så alle kan se, derfor holder jeg tråden anonym.
Men jeg føler en så stor usikkerhet på meg selv, da spesielt pga bruddet å at hun møtte andre, å nå nesten ikke vil ha sex med meg.

Mvh Usikker mann 27.

Anonymkode: f1a9f...d92

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Meg igjen.
Jeg har prøvd, nå i 2 uker i strekk, å gjøre ekstra romantiske ting for henne, som å gjøre alt i hjemmet (vi har flyttet sammen igjen), vask, rydding, stelle barna før leggetid, står opp med de så hun får sove ut, masserer henne nesten hver kveld med olje, kroppsmassasje, inkluderte rompemassasje og masserte underlivet uten noe form for suksess, kjøpt vin og kjeks, ordnet romatiske kvelder på andre måter, tent på telys å fylt hele leiligheten med de på kveldstid, samme på badet og dusjet sammen, skrevet 2-3 brev til henne de siste 2-3 ukene, der jeg direkte forteller hvorfor jeg elsker henne og hva jeg elsker med henne, sånn typisk klisj brev. Skrevet små lapper med romantiske ting på.. Ja jeg orker ikke ramse opp alt jeg har gjort for henne, men jeg føler en hver kvinne ville følt seg både bra og en av kveldene faktiskt fått lyst på sex med meg.. Men ikke dama jeg elsker..
Er som vi har en sexuell avstand pga bruddet og det hun selv har gjort, kanskje siden hun delte seg med andre + rebound forhold, at hun føler hun trenger tid, at sex mellom oss er rart, who knows.. Men vi har vært sammen nå i 6 måneder, å sexen er like daff som når vi møttes på nytt.

AnonymBruker
Skrevet

Legger til:
Hun selv gjør ingen verdens ting for å gi meg bekreftelse på noen som helst måte, hun er bare som før bruddet, å det er fint, men hun gjør ingenting ekstra, å hun vet jeg føler på en usikkerhet ovenfor meg selv og frykten for at hun skal forlate meg igjen, da spesielt siden hun hoppet rett på andre, å det vet hun.
Men jeg får 0 ekstra oppmerksomhet, hun gjør ingenting ekstra for meg eller oss, ingenting romantisk, ingenting, ikke at jeg forventer så mye, men det jeg gjør før henne ville jeg absolutt gjort om det var jeg som forlot henne, for å så ligge med andre å gå inn i et rebound forhold, for å så gå tilbake til henne etter det, da ville jeg gjort alt i verden for å bekrefte for henne at det er henne jeg elsker, å jeg ville gjort alt før at hun skulle fått den usikkerheten bort, å gitt ho all bekreftelse hun har trengt, men hun gjør egentlig ikke noe.. Hun er som før egentlig, å ikke no galt i det.
Jeg er vel bare alt for usikker og redd hehe.

AnonymBruker
Skrevet

Du vet at man har mindre sex utover i et forhold enn helt i begynnelsen? Det er dødfødt å sammenligne med det. Og jeg kan aldri tenke meg at det har noe med størrelsen din å gjøre, hvis det var en stor issue for henne ville hun vel ikke funnet tilbake til deg? Sex er dessuten langt mer enn størrelsen. Dessverre er det enkelte av de med stor penis som tror det  på en eller annen måte gjør dem magisk god i senga; nope, det trengs mer. 

Anonymkode: c35f2...520

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor snakker du ikke med henne? 

Anonymkode: c0b7a...4d5

• Liker 2
Skrevet (endret)

Sex henger tett sammen med det emosjonelle for kvinner, det har nok ingen ting med penisstørrelsen din å gjøre. Nå vet jeg ingen ting om hvorfor bruddet i utgangspunktet kom, og hvorfor dere fant sammen igjen. Men jeg tenker at hun på et er usikker på et eller annet mellom dere.  Men fortsett å vær oppmerksom mot henne, la henne forelske seg i deg på nytt. Har du spurt henne dirkete? Håper det ordner seg for dere.

Endret av Ariadne#
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Nr 1: penisen din er ikke liten. 

Nr 2: Hvofor ble dere sammen igjen? Og hvorfor ble det brudd i utgangspunktet? Og jobber dere i så fall med de problemene som førte til brudd i utgangspunktet? 

Nr 3: Gjør du hyggelige ting for henne med motivasjon om sex, eller gjør du det fordi du vil være hyggelig? Det er ikke en veldig god følelse når man merker at man nærmest skylder noen sex, fordi de gjorde noe hyggelig. 

Nr 4: Snakker dere i det hele tatt sammen om dette? Har dere snakket sammen om problemene?  

Det er desverre ikke uvanlig at forhold som tidligere har resultert i brudd, aldri blir noe særlig av igjen. Det kan funke i noen måneder, så vil ofte problemene som lå der hele tiden komme tilbake. Har man først gått til det steget at man faktisk velger brudd, så er veien tilbake enorm, og i mange tilfeller umulig. 

Anonymkode: 46bd9...d4f

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd å være i samme situasjon som dama di.

Dessverre var de mannfolkene jeg traff da vi hadde slått opp skikkelig flinke i senga og hadde større penis og da mistet jeg litt lyst på sex med mannen fordi jeg hadde hatt det så utrolig mye bedre med noen andre.

Det handler ikke bare om størrelse på penis, men også at de var flinkere generelt. Du har akkurat gjennomsnittet tykk penis. Kanskje du kan prøve å benytte deg av penishylse som gjør penis tykkere? Det skal øke nytelsen både for kvinnen men også for deg dersom du får tak i en bra penishylse. Hun oppleves jo også trangere for deg når du får større omkrets. Lengden har ikke like mye å si, men 16cm er helt perfekt.

Anonymkode: 4316f...e5f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Penisen din er over snittet, så nei, det er ingenting feil med den (og kvinner er faktisk ikke så enkle at penisstørrelse i seg selv hadde hatt noe å si, dere har barn sammen som du sier, ikke tro så stygt om samboeren din). 

Ellers ville jeg heller lurt på hvorfor det ble brudd, og hvorfor dere ble sammen igjen. Var det mye press fra din side? Overtalelse fordi du mente ungene burde ha en samlet familie og foreldre som bodde sammen? Var hun sliten, og kjente på hvor tungt det var med to barn alene? 

Fra den lille infoen du gir her vil jeg tenke hun resignerte uten egentlig å ønske å bli sammen igjen, men valgte det av praktiske grunner. 

Anonymkode: 89631...641

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har opplevd å være i samme situasjon som dama di.

Dessverre var de mannfolkene jeg traff da vi hadde slått opp skikkelig flinke i senga og hadde større penis og da mistet jeg litt lyst på sex med mannen fordi jeg hadde hatt det så utrolig mye bedre med noen andre.

Det handler ikke bare om størrelse på penis, men også at de var flinkere generelt. Du har akkurat gjennomsnittet tykk penis. Kanskje du kan prøve å benytte deg av penishylse som gjør penis tykkere? Det skal øke nytelsen både for kvinnen men også for deg dersom du får tak i en bra penishylse. Hun oppleves jo også trangere for deg når du får større omkrets. Lengden har ikke like mye å si, men 16cm er helt perfekt.

Hvorfor i all verden skal ts bruke midler for å gjøre penis tykkere, når han er rett over gjennomsnittet? 

Jeg tror ikke problemene her handler om ts tykkelse på penis i det hele tatt. 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor i all verden skal ts bruke midler for å gjøre penis tykkere, når han er rett over gjennomsnittet? 

Jeg tror ikke problemene her handler om ts tykkelse på penis i det hele tatt. 

Jeg kom bare med et forslag. Koster under tusenlappen....

Jeg sier bare at så lenge han ikke vet, fordi han ikke spør dama si, så kan man jo prøve litt forskjellig for å se hva som funker.

Det beste hadde selvfølgelig vært å snakke sammen.

Og jeg tror dama til TS skjønner at alle de andre tingene han gjør bare er for å få sex og da får han ikke sex. Når damer skjønner at en mann bare er snill for å få sex så dreper det all lyst.

Skrevet (endret)

Det med størrelsen på penis er et blindspor. Du får åpne øynene dine. 

Når hun er avvisende på den måten er det noe med følelsene hennes som ikke er på plass. Folk har kanskje ulike meninger om 1 gang i uka er mye eller lite. Jeg vil påstå det ikke er krise isolert sett, men du merker tydeligvis at noe har endret seg. Jeg stoler på din magefølelse her.

Jeg synes ikke du skal slå deg til ro med et kaldt og dårlig forhold. Avvisning i senga er gjerne bare toppen av isfjellet. 

Endret av Isambard
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

1. Sexen er alltid hyppigst i starten av forholdet.

2. Få ting er mer turn off en en som prøver for mye, stadig hinting ettet sex og handlinget som kun lyser forventning. Da blir jeg knusktørr.

En annen ting er hvorfor det ble slutt mellom dere i denne perioden. Mulig hun har gått videre, men ikke lagt det bak seg. Vanskelig å si sa vi ikke kjenner noe til historien.

Anonymkode: 39796...c3c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Til dere menn og penisstørrelsen deres. Den betyr MYE MINDRE enn dere tror. Den kjipeste sexen jeg noengang har hatt var med en som hadde stor penis. Sexen var faktisk så kjip at jeg avsluttet relasjonen umiddelbart etterpå. For sex er mye, mye, mye mer enn penetrering.

Og dessuten tror jeg ikke at det er selve sexen som er problemet mellom dere, det er relasjonen og konteksten rundt. Oppsøk parterapi og få profesjonell hjelp til å få samlivet slik dere ønsker det . Lykke til!

Anonymkode: 7e276...aac

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hei.

Vi er begge 27 år, vært sammen noen år, samlivsbrudd i 4 måneder der hun møtte to andre hun lå med, ene ble hun sammen med (rebound forhold).
Vi hadde sex alt fra 1-6 ganger i uken, alt utifra form, jobb og hvordan man følte seg (vi har 2 barn sammen).
Etter vi ble sammen, så ligger vi sammen 1 gang i uken, noen ganger mindre.
Hun virker bare ikke sexuelt interessert i meg, å jeg blir avvist når jeg prøver meg.. I det siste har jeg sluttet med å prøve meg pga avvisning hver eneste gang nesten, er som å vinne i lotto når hun faktisk er med på det.. Nå er det opp til henne i det blir som sagt 1 gang i uken, noen ganger mindre.

Jeg føler meg usikker på meg selv, da hun fant andre partnere under bruddet, inkludert en rebound som hun var sammen med. Jeg selv rørte ingen.
Jeg føler direkte at penisen min ikke er bra nok mere, at hun feks opplevde noen med større som hun hadde det bedre sexuelt med, å nå tilbake til meg å vil nesten ikke ha sex med meg mere. Stor forskjell fra 1-6 ganger i uken til 1, å noen ganger mindre.

Jeg vet ingenting om størrelse, å jeg har vel alltid hatt en følelse av at jeg har mindre enn normalt, å jeg føler liksom jeg ikke er stor nok for å tilfredstille..
Derfor kommer jeg med harde fakta om størrelse på CM å spør dere, er dette innenfor, normalt, liten ?
Erigert tilstand, 16 cm målt fra skambeinet å til penis stopper, 12 cm omkrets, målt rundt største del, penishodet.

Syns det er ekkelt, ubehagelig og rart å skrive om størrelsen min her så alle kan se, derfor holder jeg tråden anonym.
Men jeg føler en så stor usikkerhet på meg selv, da spesielt pga bruddet å at hun møtte andre, å nå nesten ikke vil ha sex med meg.

Mvh Usikker mann 27.

Så dårlig gjort, samboeren din er jo faktisk slem.

Her må du sette deg ned å prate med hun, si hva dette gjør med deg - kommunikasjon er ALT.

Og jeg hadde glatt dumpa hun, slik hun behandler deg - IKKE finn deg i dette.

• Liker 2
Skrevet

Dette er faktisk trist å lese, forstår meg ikke på folk som velger å bli kjærester av praktiske grunner, og pga barna.

Jeg hadde ALDRI ville levd i ett så trist og mørkt forhold, jeg velger heller å være LYKKElIG og da får barna det også bedre. Barn catcher opp på stemninger og følelser, og det preger dem veldig mye når de catcher at det ikke er bra hjemme fordi enten mamma eller pappa ikke har det bra.. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Ariadne# skrev (1 time siden):

Sex henger tett sammen med det emosjonelle for kvinner, det har nok ingen ting med penisstørrelsen din å gjøre. Nå vet jeg ingen ting om hvorfor bruddet i utgangspunktet kom, og hvorfor dere fant sammen igjen. Men jeg tenker at hun på et er usikker på et eller annet mellom dere.  Men fortsett å vær oppmerksom mot henne, la henne forelske seg i deg på nytt. Har du spurt henne dirkete? Håper det ordner seg for dere.

Signerer dette. Hvor lenge er det siden dere kom sammen igjen? Har dere fått snakket ut om ting? For min del minsker sexlysta om vi har hatt diskusjoner/krangler som ikke er ordnet opp i eller om jeg er utslitt pga jeg er så masse aleine med barna etc.  Hva var årsaken til bruddet? Er ting ellers blitt bedre mellom dere og hva savnet hun? Kanskje dere har veldig ulikt kjærlighetspråk?

Anonymkode: 1151e...07b

• Liker 2
Skrevet

Det jeg tenker om dette er at du kan glemme at dette handler om at penisen ikke duger . 
Det har ingenting med det å gjøre.

Det har med at du tok henne tilbake etter at hun hadde brukt de 4 månedene til å ha sex med minst to ulike , og i tillegg inngikk et «forhold» til den ene av de. 
Og nå har du tydeligvis akseptert det, og det uten at hun ble stilt litt til veggen med sine valg . 

Hvorfor kom hun tilbake ?
Den dama har ikke respekt for deg, og du duller og daller med henne alt for mye. 
Det virker ikke som hun har måttet jobbe i det hele tatt for å komme inn i varmen igjen. 
Hvorfor stiller du så få krav til henne ? 
Er du livredd for at hun skal bryte ut igjen ? 

Her er det kommunikasjon og et minstemål av respekt og vilje som må til for å få det til å fungere . 
Å være for ettergivende er som å be om trøbbel 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du vet at man har mindre sex utover i et forhold enn helt i begynnelsen? Det er dødfødt å sammenligne med det. Og jeg kan aldri tenke meg at det har noe med størrelsen din å gjøre, hvis det var en stor issue for henne ville hun vel ikke funnet tilbake til deg? Sex er dessuten langt mer enn størrelsen. Dessverre er det enkelte av de med stor penis som tror det  på en eller annen måte gjør dem magisk god i senga; nope, det trengs mer. 

Anonymkode: c35f2...520

Føler jeg fikk fremhevet at vi fortsatt hadde sex etter flere år sammen, 1-6 ganger ukentlig, så 4 måneders brudd som har endret hele sexen.. Ikke si meg at 4 måneder overgår en fast "rutine" fra mange år med det samme. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det virker som om du har kjørt deg fast i sex-sporet her. Dere har et mye større problem,  og bør ha dere til en terapeut straks. M50 

Anonymkode: 57a65...363

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...