Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mulig det er er dumt spørsmål, men er det ikke melkeproduksjon hos mannen også?

Anonymkode: 64681...f37

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Prøv så ser vi hvor lenge dere holder ut:laugh:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jo, men de fleste menn vil ikke vite dette. Har snakket med mange om dette da jeg ammet. Min erfaring er at de som er fordomsfrie og trygge i maskuliniteten sin innrømmer det.

Hadde vært moro å prøve. Jeg har utviklet en teori om at gutter potensielt kan bli bedre menn, dersom de blir ammet av sine fedre :)

Endret av Olaug Olsen
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke alle menn har det, og ikke i samme volum

Anonymkode: 8209c...660

AnonymBruker
Skrevet

Kjør på sier jeg!

Anonymkode: 1c88f...efb

Skrevet (endret)

*slettet*  :ninja: 

Endret av Hoppetaujenta
AnonymBruker
Skrevet

Gi mannen masse steroider slik at han utvikler gynokmasti, (eller bitch tits som det har kallenavn som) 

Tuppeluri skrev (6 minutter siden):

https://www.klikk.no/foreldre/baby/amming/stemmer-teoretisk-at-menn-kan-amme-2442927

I følge denne artikkelen så kan visst menn amme å få melkeproduksjon, for de også har melkekjertler som oss kvinner. 
Men, skal visst være i mye mindre mengder, og dermed kan ikke en mann fullamme. 

Anonymkode: 2ad1e...0f3

Skrevet

Jeg mener å huske at Arve Juritzen prøvde å gjøre dette til en kampsak for mange år siden - de som drister seg på å google den kombinasjon kan sikkert finne noe. Det er vel et typisk eksempel på noe som dekker et ønske og behov hos foreldrene heller enn hos barnet - det finnes mange andre måter far kan ha nær het med babyen på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Man må sette barna først , og å pumpe mannen full av piller for å få et par dråper som er full av gudene vite hva etter alle pillene, er barnemishandling.

Anonymkode: cca01...6fc

Skrevet

Sikkert ikke spesielt næringsrik melk vil jeg tro. Kvinner, og hun-dyr også, må jo etter hvert få et nytt barn for å få opp produksjonen

Skrevet
Ella-2 skrev (3 timer siden):

Sikkert ikke spesielt næringsrik melk vil jeg tro. Kvinner, og hun-dyr også, må jo etter hvert få et nytt barn for å få opp produksjonen

Du kan vel ikke bare anta at det er dårlig melk. Det er dessuten en diskriminerende påstand mot menn. TS mente nok kan de amme fra naturens side. Dette med hormonbehandling av menn er en digresjon som gir støy i tråden, og innspillet bør slik jeg ser det ignoreres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...