Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig å ha som krav at eksen skal møte nye damen før barna blir introdusert?

Hvis ja, hvorfor har dere ville møte nye kjæresten?

Anonymkode: 210e5...3c6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har vært borti det? 

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det er ikke noe krav hun kan stille. 

Anonymkode: 23bbe...5ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det håper jeg. Mange finner jo nye med det samme forholdet er slutt. Trenger ikke prøve ta knekken på ungene med nye folk heller.

Anonymkode: 30f5b...ec5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte eksen før jeg ble introdusert for barna. Det var helt greit for meg. 

Anonymkode: 0355e...f77

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Er det vanlig å ha som krav at eksen skal møte nye damen før barna blir introdusert?

Hvis ja, hvorfor har dere ville møte nye kjæresten?

Jeg hadde ikke noe sånt krav. Vi hadde et "krav" som krevde minimum 6 mnd forhold før en ny ble introdusert.. Ble det holdt? Neida.. Hverken første, andre, tredje, fjerde, femte osv. gangen..

Så, man har dessverre ikke mye å komme med når det gjelder hverken bosteds- eller samværsforelder med mindre det handler om vold, SO, rus, omsorgssvikt og slikt.. 

Men jeg hadde syns det var en fin gest å få mulighet til å møte ny partner etter hvert. Rett og slett fordi denne personen skal (mest sannsynlig) omgås barna våre og det hadde vært hyggelig å kunne forholde seg til hverandre med en god tone oss imellom. Men nå er det flere år siden bruddet til meg og bf og har knapt møtt noen av dem, så jeg har ikke akkurat gode inntrykk av dem han har vært med uansett. Spiller ingen trille for meg så lenge de behandler barna bra. 

Anonymkode: dfc10...f41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...