Gå til innhold

Frisk og fin farge til bad/vaskerom

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Etter et samlivsbrudd tar jeg rom for rom og endrer. Har veldig behov for det. Nå har jeg kommet til vaskerom/bad, som er det jeg bruker daglig. Det er nitrist! Grå store fliser på gulv og hvitmalt panel. Nå ønsker jeg noe som er friskt og jeg kan bli glad av. Gjerne en farge i grønn-blå-turkis sjangeren. 

Noen som har en farge å foreslå? Gjerne med link til bilde... 😊👍🏼

Anonymkode: e1c06...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

vi har Iconic, som er en støvete blågrå farge. Tenkte og på minty breeze som ble overslått over her, eller Exhale. Eller flaskegrønt sammen med pastellrosa, det er kjempelekkert.

Anonymkode: fc0b1...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vi har nettopp brukt fargene cityscape og free spirit fra Jotun her. Så utrolig fornøyd🤩

Anonymkode: 306db...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har hvite fliser og lyse på gulvet, men kjørte på med Aqua plissegardiner. Synes aquafarger er heldt nydelig til våtrom, men ville nok ikke malt hele rommet i den. Vi har også håndklær og badematte i samme toner. Dette er lettere å bytte enn fliser om man blir lei.

Hvis hele veggen skal ha turkis farge ville jeg valgt noe dempet, som nye iconic (den er fin!!). Blir litt mye med aquafarge da. 

Skal du ha farge i dusjen til eksempel kan du gå for spreke fliser der men neutralt ellers. 

Anonymkode: 6f4f8...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

jeg ville kjørt på med farger. Det er det som er trendy, så det er lett å finne inspirasjon. Hvite, nøytrale bad er gjespende kjedelige, og heldigvis på vei ut. Grå også håper jeg, og den evinnelige mikrosementen. Men det er vel for mye å håpe...

Anonymkode: fc0b1...f12

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva med Alice FR1408 fra Fargerike? Hvor mørke er gulvfliser? Har du naturlig lysinnslipp? Stort bad? 

Anonymkode: abe63...154

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...