AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #1 Skrevet 14. mai 2021 Er 2 gangs gravid og fikk høre med jordmor at babyen ligger godt nedi bekkenet mitt allerede. Har ikke termin før 17 juni. Merker stor forskjell no siste dagene på at det har blitt mye vondere i bekkenet å komme seg ut av sengen. Kan det tyde på at fødselen kommer til å skje før når han allerede ligger godt ned i bekkenet? Anonymkode: 07150...2d8
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #2 Skrevet 14. mai 2021 Jeg tror ikke det har noe å si for når fødselen skjer. Jordmor kommenterte at babyen lå veldig godt ned i bekkenet, hos meg også mange uker før fødselen med nr. to nå, hun ble født 40+4, men det beviser jo ingenting i seg selv. Hun kommenterte også at livmoren kjentes veldig full og spent ut, med kynnere hele tiden, og at hun ikke trodde jeg kom til å gå mye over termindatoen, og det hadde hun jo forsåvidt rett i (selv om jeg tolket det som at babyen lå an til å litt tidligere). Lykke til med siste innspurt og fødsel! Anonymkode: 262e6...d6b
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #3 Skrevet 14. mai 2021 Mine har ligget godt ned i bekkenet ved kontroll i uke 36, ikke født før termin til nå. Anonymkode: edd97...f40
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #4 Skrevet 14. mai 2021 Min lå godt nede på samme tid denne gangen (andregangs jeg også), og måtte til slutt igangsettes like etter termin 😅 Anonymkode: 55198...b72
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #5 Skrevet 14. mai 2021 Anbefaler deg å ikke tenke så mye på det😅 Har hatt kynnere og masrier fra uke 37, og jordmoren sa til meg at barnet ligger langt nede i bekkenet, og at jeg kan føde før termin. Jeg var sikker på at jeg skulle føde før termin til og med, var spent hele tiden. Men her sitter jeg en uke over termin, og fortsatt ikke skjedd noe. Anonymkode: 963ad...c89
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #6 Skrevet 14. mai 2021 Min var ikke festa i uke 38, fødte på termindato. Tror ikke det har så mye å si Anonymkode: 8d518...6c1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #7 Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Er 2 gangs gravid og fikk høre med jordmor at babyen ligger godt nedi bekkenet mitt allerede. Har ikke termin før 17 juni. Merker stor forskjell no siste dagene på at det har blitt mye vondere i bekkenet å komme seg ut av sengen. Kan det tyde på at fødselen kommer til å skje før når han allerede ligger godt ned i bekkenet? Anonymkode: 07150...2d8 Næ, min første hadde feset seg i uke 32, fødte ikke før 8dager over termin Anonymkode: 558a8...9be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå