AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #1 Skrevet 14. mai 2021 Jeg snakket sammen med en person med autoritet, vil ikke si hva han jobber med i tilfelle noen kjenner meg igjen. Men han påpekte at jeg rødmet mye, og sa at mange menn synes jenter som rødmer og er litt sjenert er sjarmerende. Mente han at jeg var det sånn spesifikt? Haha, kan være jeg overtenker, men vil gjerne høre hva dere menn syns om akkurat dette! Anonymkode: 013c7...e2a
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #2 Skrevet 14. mai 2021 Han er nok nysgjerrig på om du liker han. Høres litt ut som at du gjør det. Ja, han sa han likte det på en fin måte uten å gå for langt. Så er det opp til deg om du tar noe fra det. Anonymkode: 725e9...fee
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #3 Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han er nok nysgjerrig på om du liker han. Høres litt ut som at du gjør det. Ja, han sa han likte det på en fin måte uten å gå for langt. Så er det opp til deg om du tar noe fra det. Anonymkode: 725e9...fee Haha oi. Men som sagt, han er en person med autoritet, og det kan jo hende han bare sa det for å være hyggelig og profesjonell? Når noen sier ting som han sa det på den måten så tolker jeg det enten som at han indirekte flørter, eller påpeker noe han liker med meg, eller bare sier de tingene kun for å være høflig for at jeg ikke skal få dårlig selvtillit Anonymkode: 013c7...e2a
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #4 Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg snakket sammen med en person med autoritet, vil ikke si hva han jobber med i tilfelle noen kjenner meg igjen. Men han påpekte at jeg rødmet mye, og sa at mange menn synes jenter som rødmer og er litt sjenert er sjarmerende. Mente han at jeg var det sånn spesifikt? Haha, kan være jeg overtenker, men vil gjerne høre hva dere menn syns om akkurat dette! Anonymkode: 013c7...e2a Du kan jo spør han hvis du får svar då Det var en som jeg har jobbet med som sa at jeg var ei bra dame og jeg spurte ham direkte hva han mente med det og sa at det kan defineres på mange måter. Men jeg har ikke fått noe svar på hva han mente. Så jeg tolker det at han liker meg. Anonymkode: ba8dd...7fe
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #5 Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du kan jo spør han hvis du får svar då Det var en som jeg har jobbet med som sa at jeg var ei bra dame og jeg spurte ham direkte hva han mente med det og sa at det kan defineres på mange måter. Men jeg har ikke fått noe svar på hva han mente. Så jeg tolker det at han liker meg. Anonymkode: ba8dd...7fe Haha nei, jeg har ikke kontakt med vedkommende. Men koselig om han ga meg indirekte komplimenter😊 Anonymkode: 013c7...e2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå