AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #1 Skrevet 13. mai 2021 Jeg er litt usikker Møtte en mann for ca 4 måneder siden, falt egentlig for han at han var så snill og godhjertet og at han var en man kaller «handyman» men fra min side var det ikke det.. jeg er en som kommer fra landet, og er vandt med gutter som er mer handy og hardbarkede som tåler og ta i et tak og har sine egne meninger 4 måneder etterpå begynner jeg å innse og kjenne at det han har sagt han er IKKE stemmer. Ja han er grei. Men vi snakker altfor «snill» for naiv og alt for optimist . Jeg er en person med egne meninger, veldig rett på sak og kan virke negativ og ser mer svart på hvitt på enkelte ting. Og her blir det endel uenigheter. Han kan gjøre alt for en , men glemmer seg selv veldig lett.. Tar impulsive valg som han ikke setter seg inn i, å blir irritert om man ber han tenke seg om 2 ganger.. Han er ikke handy, du må spørre ting for å få ting gjort og tar ikke initiativ til noe.. Som at han venter på at når du går følger han etter , men han gjør ikke noe før du sier han skal gjøre det.. Og han tror han kan alt, men han kan egentlig veldig lite om ting.. og dette får meg til å tvile på alt.. Det som irriterer meg mest er at det ikke virker som han har noen egne meninger. Skal han finne seg jobb, så sier jeg» ja da må du vise interesse , reis gjerne innom og si hei» nei det kan han ikke , for det er farlig og han vet ikke hva han skal si. Skal han til legen , må han ha med noen. Skal han snakke med en som er ukjent så spør han meg om «hva han skal skrive om hvordan han skal formulere seg» da vil jeg at han skal TENKE selv og finne ut av det selv. Ta dine egne avgjørelser. Dette gjør han ikke. Og mener da etterpå at jeg ikke samarbeider, selvom det ikke er min sak, som jeg da ikke vil blande mer borti. Kjøper jeg meg en ny bil, kjøper han akk det samme. Gjør jeg noe med bilen som (styler den) styler han den også opp akkurat det samme. Selvom han ikke har hatt interessen av fine biler og styling før jeg møtte han.. Men nå plutselig hadde han «plutselig « fått interessen pga jeg hadde en stylet bil.. Når jeg prøver å si ifra og gi han råd sier han tilbake» ja men da glemmer jeg alt» . Når han er på besøk hos familien så er det veldig koselig. Men han kjenner ikke sin «besøkstid» så noen ganger føler jeg at jeg må si ifra for at han skal reise.. Selvom jeg egt vil at han skal klare å si det selv.. men når jeg spør spør jeg « har du noen planer idag?» og sier «nei» også er det ikke noe mer.. Og hvis jeg sier kanskje du skal dra en tur hjemover idag sier han med engang « vil du ikke ha meg her» å da kan ha vært hos meg i over 1 uke.. Det kan bli litt mye , ettersom jeg har vært singel i 3 år og er veldig selvstendig selv og trives å være litt alene i blant med venner og trenger å puste litt i bakken.. ellers er han utrolig snill, men litt «klengete» for min del personlighetsmesssig.. men det som er en stor deal breaker for meg er at han ikke virker selvstendig nok.. har for meg lite egne meninger, og føyer seg bare lett etter hva andre vil.. Og jeg blir usikker på om jeg virkelig vil det her, ettersom alt han sjarmerte meg med fra start ikke stemmer. Anonymkode: 96512...1a5
Virrevirrevapp Skrevet 14. mai 2021 #2 Skrevet 14. mai 2021 Du liker ham ikke, så hvorfor er dere sammen? Du får heller finne deg en handy, initiativrik kar fra hjembygda. 7
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #3 Skrevet 14. mai 2021 Dere passer ikke sammen. Enkelt og greit - gjør du slutt. Du finner en som passer bedre for deg og han finner ei annei som fungerer bedre med slik han er. Anonymkode: 7bcbe...d51 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #4 Skrevet 14. mai 2021 Høres ut som du leter etter en pappa, og ikke en kjæreste Anonymkode: 0eb34...153
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #5 Skrevet 14. mai 2021 Dette er dødfødt, move on. Anonymkode: 9ef8e...bea
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #6 Skrevet 14. mai 2021 13 minutter siden, AnonymBruker said: Høres ut som du leter etter en pappa, og ikke en kjæreste Anonymkode: 0eb34...153 Det har absolutt ikke jeg inntrykk av. Forstår ikke hvordan du kommer på det når du leser det hun skriver. Anonymkode: 274b2...42b 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #7 Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Høres ut som du leter etter en pappa, og ikke en kjæreste Anonymkode: 0eb34...153 Uansett hva hun leter etter, så har hun funnet en dott. Noen ganger så finner vi noe tilfeldig, og tenker; jøss, dette har jeg virkelig savnet. Men hun fant en dott, og det falt ikke i smak. Etter halve innlegget er det klart at hun ikke liker fyren. Anonymkode: ef0c4...47f 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #8 Skrevet 14. mai 2021 Dette vil du ikke. Du har allerede mistet respekten for ham. Anonymkode: fffde...2f7
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #9 Skrevet 14. mai 2021 Hva med å hjelpe ham til å få bedre selvfølelse sånn at våger å ta mer plass? Du må trygge ham på at han er bra nok sånn som han er, og at du gjerne vil høre hva han tenker. Hans mening har verdi for deg. Du er interessert i hans tanker. Ros ham når han tør å gjøre noe selvstendig. Anonymkode: d9189...f00 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #10 Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hva med å hjelpe ham til å få bedre selvfølelse sånn at våger å ta mer plass? Du må trygge ham på at han er bra nok sånn som han er, og at du gjerne vil høre hva han tenker. Hans mening har verdi for deg. Du er interessert i hans tanker. Ros ham når han tør å gjøre noe selvstendig. Anonymkode: d9189...f00 Takk for gode tips! Det skal jeg bli flinkere til☺️! Anonymkode: 96512...1a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå