AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #1 Skrevet 13. mai 2021 Ny elsker tenner på lek type lærer/student, stemor/stesønn, altså å være litt underdanig og lydig . Dette kom litt brått på, skal møte ham i helgen og vil glede han med litt lek men aldri vært borti dette. Høres litt spennende ut . Noen tips til hva jeg kan gjøre og si? Anonymkode: 52b85...b6d
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #2 Skrevet 13. mai 2021 Hjelp, jeg mener ikke barn altså ... uff. Jeg mener lærer/student ...og enn myndig men ung stesønn. Anonymkode: 52b85...b6d
Fioljenta Skrevet 14. mai 2021 #3 Skrevet 14. mai 2021 Vel, husk at det er en lek. Rollelek. Hvis han er studenten, så er det du som har makten og kan spille på den. Altså, tenk ut forskjellige ting han må gjøre for deg for å få godkjent en oppgave. Si at du har sett oppgaven hans og at den ligger på vippen. Du er ikke fornøyd, men kan kanskje overtales. Og så bare spiller du derfra. Hvis du ikke liker leken og rollen, så finner dere på noe annet. 💜 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #4 Skrevet 14. mai 2021 Rollespill kan være veldig bra og spennende. Ekskona tente veldig på å være underdanig, type hushjelt, au pair osv. Ble så våt at det rant nedover lårene uten at vi tok på hverandre. Det var gode tider Anonymkode: 621b5...9a0
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #5 Skrevet 14. mai 2021 Jeg vil også ha en streng ,litt eldre lærer,,,som kan rise meg.....MEN for at jeg tenne ekstra,bør han ha en litt gammeldags dressbukse i litt grovt ullstoff...🤩 Teksturen gjør meg gal,,,med ansiktet ned i fanget hans... Anonymkode: 1b5db...afd
Østkantgutt1913 Skrevet 14. mai 2021 #6 Skrevet 14. mai 2021 Prøvde en gang med exen, at jeg kom på døra og skulle liksom reparere vaskemaskinen tror jeg det var.. Litt morsomt da jeg jeg har ti tusen tommeltotta i utgangspunktet.. Hun var liksom nydusjet og hadde bare badehåndkle på seg, og mista det " tilfeldig " på badet, husker hvor opphissende dette var og jeg ble seff stålkåt .. Ble nydelig sex ut av det 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #7 Skrevet 14. mai 2021 Har aldri prøvd rollespill selv men fantaserer mye om det. Kan se for meg at det er både spennende og utrolig morsomt når man gjør det med den riktige personen. Er man klein og redd for å drite seg ut bør man nok avstå. Om ikke alt går etter planen er det viktig å ta det med litt humor, og huske å ikke bryte rollen sin. Anonymkode: 8a529...8e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå