Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om å inngå vennskap med noen som har vært din saksbehandler/behandler i en begrenset periode? Altså f.eks. NAV-ansatt, barnevernansatt, fysioterapeut, terapeut? 

Anonymkode: 32f7d...755

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rart fra din side og uprofesjonelt fra deres side.

Anonymkode: 0635f...42f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hmm kommer litt an på. Blant annet hvordan type oppfølging det har vært. 
som behandler innen psykisk helse så vil det være rart. 
som saksbehandler for en kortere periode i nav mm så tenker jeg det er ok, dersom man møtes på en annen arena. Altså at man ikke blir venner FORDI man møttes «i jobb».

uansett så er mennesker mennesker- man kan ha dårlige/vanskelige perioder- det vet alle som jobber «innen systemet». 

Anonymkode: a49da...41f

• Liker 2
Skrevet

Fysioterapaut synes jeg er uproblematisk. Nav-ansatt kun hvis det har vært enkel kontakt feks ved arbeidsløshet/permisjon. 

BV-ansatt ikke ok og det samme med en terapauter innen psykisk helse.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er veldig skeptisk til å bli venn med noen saksbehandlere.

Hva med lærere og andre i skolevesenet? Har hørt mye forskjellig om det. Er også litt skeptisk der.

Anonymkode: 4e4ae...325

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke det nødvendigvis er så veldig mye problemer med det, men det kan være.

Ingen går rundt og er yrkestittelen sin 24/7 og en må da kunne bli venner med folk selv om de har vært innom kontoret til vedkommende en eller annen gang. Så lenge makt fordelingen innenfor vennskapet ikke er sjevfordelt med tanke på tidligere bekjentskap ser jeg ikke problemet.

Anonymkode: c4fce...f8f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...