Pimbila Skrevet 4. september 2005 #1 Skrevet 4. september 2005 Jeg har hatt en bærbar pc i ca en uke nå og jeg kan bruke den 30-60 min per dag før jeg må sette i strømadapteret. Er dette normalt? Blir batteriet bedre og bedre etter hvert? Jeg lader den over natten. Ladet den lengre enn ett døgn før jeg begynte å bruke den.
Gjest Homer Simpson Skrevet 4. september 2005 #2 Skrevet 4. september 2005 Det er altfor lite. 2-5 timer (avhengig av prosessortype) er vanlig.
Pimbila Skrevet 4. september 2005 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2005 Argh! Går det an å kjøpe nytt batteri? Annen type altså.
Gjest 1111 Skrevet 4. september 2005 #4 Skrevet 4. september 2005 Mitt batteri varer heller ikke lenger enn ca. 1/2 time Dustebatteri.
Gjest Homer Simpson Skrevet 4. september 2005 #5 Skrevet 4. september 2005 Hvis du nettopp har kjøpt den, hadde jeg klagd og krevd å få nytt batteri. Ja, det går å kjøpe batteri, men du må kjøpe til modellen du har, det er ikke heller ikke så bille. 1500 kroner kanskje.
Gjest katti Skrevet 4. september 2005 #6 Skrevet 4. september 2005 når man skal lade en bærbar pc er det bare å sette inn laderen da å la den stå? Jeg har fått en ganske ny pc brukt men uansett hvor lenge laderen står i så slår den seg ikke på når jeg tar ut laderen betyr det at batteriet er ødelagt eller må jeg trykke på noe for å få den til å lade?
Grooo Skrevet 5. september 2005 #7 Skrevet 5. september 2005 Katti, jeg har svart i den andre tråden din. Nytt batteri/laptop som ikke holder lenger enn dette høres rart ut, jeg ville absolutt ha klagd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå