Gå til innhold

Føler liksom ikke lenger at klær helt passer kroppen min?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

blir 30 i år og klærne passer de. Jeg kan ta på meg en del klær jeg brukte på ungdomsskolen til og med. Men det er noe med stilen på enkelte klær. Er jeg for gammel til å gå i minishorts feks? har lange slanke ben så går ikke på det, men dette med at jeg føler at når man blir ganske voksen så bør man ikke gå med klær som stopper nesten helt ved underlivet? shortsen rekker til akkurat under rumpeballen. 
Hvor tettsittende kan man bruke? 
Jeg vet egentlig ikke hva som skjer med kroppen generelt. Blir skjelettet bredere? er plutselig enkelte klær jeg ikke er glad i å ta på meg pga de blir trange rundt hoftekammen, men jeg har ikke vokst i cm, så da vet jeg ikke hvorfor. har ikke større mage heller. 

Anonymkode: 4349f...5a3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når det kommer til klær og mote vil jeg påstå at man aldri er for gammel til noe som helst. Vil du bruke shorts i en alder av 50 år så gjør du det, vil du bruke miniskjørt i en alder av 60 år så kan du vel for pokker gjøre det. Vil du vise mye hud, så gjør du det. Vil du dekke til huden, så gjør du det. Hva enn du ønsker å gjøre med din klesstil; gjør det, om du føler deg komfortabel med det. Siden du er så opptatt av hva andre tenker vil du sannsynligvis ikke være komfortabel med visse klesplagg i offentligheten fordi du tror at andre mener at det ikke er ok å gå kledd slik. 

Der finnes ingen regler. Gå i det du liker. Jeg personlig liker ikke å gå lettkledd fordi jeg da får økt oppmerksomhet fra menn, og om jeg går med kort shorts og utringing blir jeg stirra ganske mye på. Selv stirrer jeg ikke på folk som går lettkledd, men vær obs på at om du kler deg utfordrende så vil menn stirre. 

Anonymkode: 31939...613

AnonymBruker
Skrevet

Gå som du vil, har du kroppen til det så gå med korte shorts og tettsittende klær

Anonymkode: b94ec...d87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...