AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #1 Skrevet 13. mai 2021 Synes du det er ok å gi komplimenter og flørte med andre via meldinger bak ryggen på partneren din? En del må jo åpenbart mene dette er innafor, samtidig ikke, fordi de jo gjør det nettopp i skjul. Hvis jeg legger ut et bilde av meg selv, f eks bytter profilbilde på Face, kommer det minst 10 meldinger fra bekjente menn I FORHOLD som forteller meg at jeg er vakker, sexy eller what ever. Skriv det som kommentar på bildet så dama di ser det da vel. 🙄 Anonymkode: 8dbce...333 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #2 Skrevet 13. mai 2021 Litt flørting er ok, men det du nevner synes jeg er å gå for langt Anonymkode: e64fa...64c
ryzorwarlock Skrevet 13. mai 2021 #3 Skrevet 13. mai 2021 Ville du likt om typen/damen din flørtet bak ryggen på deg? Igjen, om man har en trang for å flørte med andre mens man er i forhold, så kan man like greit holde seg singel. Å gjøre din partner sjalu med vilje blir å synke på så lavt nivå. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #4 Skrevet 13. mai 2021 Har ei venninne som opplever det samme, hun får ørten meldinger på messenger hvis hun bytter bilde, eller legger ut bilde, og hvis hun fortsetter å skrive hyggelig med de for å se hva de gjør tar det ikke mange meldingene før hun blir bedt med på kaffe, middag e.l, og selvfølgelig i all hemmelighet 🙄. Hun møter ingen av de, og det eneste det gjør er at hun blir enda mer skeptisk på mannfolk. Jeg synes ikke sånt er grei oppførsel iallefall. Anonymkode: 81eb6...f25 4
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #5 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har ei venninne som opplever det samme, hun får ørten meldinger på messenger hvis hun bytter bilde, eller legger ut bilde, og hvis hun fortsetter å skrive hyggelig med de for å se hva de gjør tar det ikke mange meldingene før hun blir bedt med på kaffe, middag e.l, og selvfølgelig i all hemmelighet 🙄. Hun møter ingen av de, og det eneste det gjør er at hun blir enda mer skeptisk på mannfolk. Jeg synes ikke sånt er grei oppførsel iallefall. Anonymkode: 81eb6...f25 Nemlig. Jeg lurer på om det er meg eller dama disse har minst respekt for. Jeg er bra nok for en flørt, en runk, et ligg, men ikke noe mer. Anonymkode: 8dbce...333 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #6 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Litt flørting er ok, men det du nevner synes jeg er å gå for langt Anonymkode: e64fa...64c Hva legger du i litt flørting da? Anonymkode: 8dbce...333
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #7 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Har ei venninne som opplever det samme, hun får ørten meldinger på messenger hvis hun bytter bilde, eller legger ut bilde, og hvis hun fortsetter å skrive hyggelig med de for å se hva de gjør tar det ikke mange meldingene før hun blir bedt med på kaffe, middag e.l, og selvfølgelig i all hemmelighet 🙄. Hun møter ingen av de, og det eneste det gjør er at hun blir enda mer skeptisk på mannfolk. Jeg synes ikke sånt er grei oppførsel iallefall. Anonymkode: 81eb6...f25 For ikke å snakke om når jeg legger ut et meme på en humorside på Face. Hva f.. er greia med det?? Anonymkode: 8dbce...333
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #8 Skrevet 13. mai 2021 Nei, synes ikke det er greit. Anonymkode: 6338d...e1e
Gjest Alterego666 Skrevet 14. mai 2021 #9 Skrevet 14. mai 2021 Jeg flørter hele tiden, men jeg legger ikke skjul på det overfor partner. Hun gjør det samme.
Virrevirrevapp Skrevet 14. mai 2021 #10 Skrevet 14. mai 2021 Komplimenter får alle. Flørt, det kommer vel an på hva en legger i det ordet. Jeg er sosial. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #11 Skrevet 14. mai 2021 vennlig flørt med venner som man har tydelige grenser med er greit, men når det er seriøs flørting går det litt for langt 😬😬 Anonymkode: bf1e3...a3c
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #12 Skrevet 14. mai 2021 Jeg har flørtet litt med en annen selvom jeg er i forhold..og han har flørtet myyye med meg, han er også i forhold..flørter mest når vi sees irl - føler meg helt anderledes når jeg er med han 😭😍 Anonymkode: 6519b...159
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #13 Skrevet 14. mai 2021 Men for å svare, det er vel egentlig ikke greit nei..ikke mot noen av partene.. Anonymkode: 6519b...159
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #14 Skrevet 14. mai 2021 Det du beskriver er ikke flørt. Anonymkode: d6104...982 2
starken Skrevet 14. mai 2021 #15 Skrevet 14. mai 2021 Jeg syns ikke det er greit. Min kjære er ikke noe særlig god på å flørte, så jeg tror jeg er ganske trygg der altså. Jeg selv bruker å flørte med eldre menn på byen, gratis drikke til meg og min kjære 🤭 Dette er såklart kjæresten min klar over, og syns det er ganske greit siden det gagner oss begge positivt
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #16 Skrevet 14. mai 2021 starken skrev (3 minutter siden): Jeg syns ikke det er greit. Min kjære er ikke noe særlig god på å flørte, så jeg tror jeg er ganske trygg der altså. Jeg selv bruker å flørte med eldre menn på byen, gratis drikke til meg og min kjære 🤭 Dette er såklart kjæresten min klar over, og syns det er ganske greit siden det gagner oss begge positivt hvordan får du det til? altså at desse gamlingene spanderer på typen din også? ser de dårlig😅 Anonymkode: 6db19...ab8 1
Heisann_hoppsann Skrevet 14. mai 2021 #17 Skrevet 14. mai 2021 Tenker kanskje at grensene er tøyd litt med sosiale medier. Folk tenker ikke over hva de skriver eller hvilke konsekvenser det kan ha fordi de ikke ser folk i øynene når de skriver sånne ting. Folk liker å få bekreftelse på at de er bra nok, så disse mennene har vel behov for å få mer bekreftelse enn det dama kan gi dem. Så det å få en flørt tilbake betyr sikkert mye for dem at de enda har bekreftelse på at de fortsatt har "det" eller hva man skal si..
starken Skrevet 14. mai 2021 #18 Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): hvordan får du det til? altså at desse gamlingene spanderer på typen din også? ser de dårlig😅 Anonymkode: 6db19...ab8 Vi er sjeldent på byen sammen, selv om at vi er på samme uteplass. Jeg er med mine venner og han er med sine venner. Jeg sjonglerer mellom bordene. Flørter meg til en øl og en drink. Tilbake til mitt orginale bord med venninnene mine slik at gamlingen ser det. Smyger meg avgårde med ølen til kjæresten min.
SPOCA Skrevet 14. mai 2021 #19 Skrevet 14. mai 2021 For meg er det en forskjell på å gi komplimenter og det å flørte. For meg er ikke det det samme. Kan det hende du definerer flørting annerledes? Altså: for meg er det flørting om intensjonen er noe mer enn et vennskapelig forhold. At jeg chatter eller sender meldinger med f.eks mannlige (og kvinnelige) kolleger, som ikke nødvendigvis går på arbeidsrelaterte ting (fordi jeg har kjent dem i evighet og vi har et vennskapelig og godt forhold), er for meg ikke flørting. Når det gjelder dette med at de synes du er vakker osv. Vel, ja, jeg synes vel kanskje ikke det er helt greit i et forhold. Jeg synes det er greit når man skriver "du er en flott dame", for meg er ikke det flørting vs "du er en digg dame, som for meg åpenbart er det. Men altså, det er noen ulike grenser, og mye handler om hvordan ting gjøres på. Jeg hadde ikke likt om min samboer skrev "du er sexy" til en venn altså. 2
911 Skrevet 22. mai 2021 #20 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 15.5.2021 den 0.16): Jeg har flørtet litt med en annen selvom jeg er i forhold..og han har flørtet myyye med meg, han er også i forhold..flørter mest når vi sees irl - føler meg helt anderledes når jeg er med han 😭😍 Anonymkode: 6519b...159 Nå ble jeg litt nysgjerrig 😄 Har denne flørten ført til noe mer siden dere så åpenbart er tiltrukket av hverandre? Deres respektive samboere vet kanskje ikke noe om denne flørtingen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå