Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, en jeg har små følelser for (men ikke vist) sendte meg en hyggelig melding hvor jeg skrev takk og et hjerte ved navnet.

Vedkommende åpnet og så denne meldingen. Orker ikke at det skal bli styr med mannen min så jeg tenkte jeg skulle slette meldingen for min del, og ikke for begge parter. Klarte å trykke slette for begge og nå står det «denne meldingen er slettet»

Driiit flaut.. hva gjør jeg nå? Skriver en ny takk?  lol, nei han har jo allerede sett den første. Er ikke vits i å komme med unnskyldning heller for han skjønner garra at jeg ikke ville at mannen skulle se, og at det er derfor jeg slettet den.

faen om jeg bare hadde trykket riktig, slik at meldingen bare ble slettet fra min skjerm og ikke begges... står jo klart og tydelig «denne meldingen ble slettet/angret» 🙄

Anonymkode: 7d034...f83

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er spørsmålet ditt hva du gjør mtp chatten til han eller for å skjule det for din mann?

Anonymkode: bd66a...ff9

• Liker 9
Skrevet

tenker du burde heller gjøre mannen din en tjeneste å la mannen finne en bedre dame en deg sånn som du holder på.

• Liker 8
Gjest Alterego666
Skrevet

Hvorfor skal mannen din se chatten din?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hei, en jeg har små følelser for (men ikke vist) sendte meg en hyggelig melding hvor jeg skrev takk og et hjerte ved navnet.

Vedkommende åpnet og så denne meldingen. Orker ikke at det skal bli styr med mannen min så jeg tenkte jeg skulle slette meldingen for min del, og ikke for begge parter. Klarte å trykke slette for begge og nå står det «denne meldingen er slettet»

Driiit flaut.. hva gjør jeg nå? Skriver en ny takk?  lol, nei han har jo allerede sett den første. Er ikke vits i å komme med unnskyldning heller for han skjønner garra at jeg ikke ville at mannen skulle se, og at det er derfor jeg slettet den.

faen om jeg bare hadde trykket riktig, slik at meldingen bare ble slettet fra min skjerm og ikke begges... står jo klart og tydelig «denne meldingen ble slettet/angret» 🙄

Anonymkode: 7d034...f83

Det første du kan gjøre er å gå i fra mannen din i hvertfall! 

Anonymkode: 5b876...bae

Skrevet

Tror ikke man kan slette meldingen på "andre siden", altså hos mottaker. Det fungerer iallfall ikke sånn i messenger..🤔 Aldri hørt om at dette skal gå an, er det en iPhone-greie?

Skrevet
Maggi2 skrev (22 minutter siden):

Tror ikke man kan slette meldingen på "andre siden", altså hos mottaker. Det fungerer iallfall ikke sånn i messenger..🤔 Aldri hørt om at dette skal gå an, er det en iPhone-greie?

Det går på messenger iaf. I en gruppechat var det ei som angret en melding og da stod det "navn navnesen har slettet-angret en melding" 

og da en kompis slettet noe fra vår samtale på messenger stod det "navn navnesen har slettet/angret en melding" 

tidligere stod det noe ala "du kan ikke se innholdet fordi NN har slettet chatten"

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det går nok greit😊 si det var et uhell eller at du skrev noe feil 😊 jeg har med uhell sletter melding et par ganger, så det skjer faktisk 😅

Men jeg ville sluttet med flørtingen hvis du føler det er det du gjør. Jeg skriver hjerter og slik til andre menn en kjæresten, men det er fordi jeg er sånn, og skriver det til alle når jeg er veldig takknemlig eller noe sånt😊

Anonymkode: b7895...1fc

AnonymBruker
Skrevet

En kompis liker meldinger på messenger med ett «❤️« noen ganger. Han er bare sånn. Hvis mannen min hadde sett dette så hadde jeg sagt at det er ingenting mellom oss og han er sånn. 

Anonymkode: bd9de...063

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det må da være lov å skrive et hjerte til folk når det er ment for å være hyggelig og ekstra takknemlig osv. 
Er litt ekstremt av folk å skrive at du skal gå fra mannen din osv. pga det. Folk er helt rare her inne. 

På den andre siden, så sitter du kanskje å kjenner du er mikroutro med denne fyren så kanskje du ikke skal snakke så mye med han lengre siden du er på vei til å få følelser.. 

Du kunne redda deg like etter på ved å tulle det vekk og skrevet på nytt "oi, kom borti, sto takk der 😅". Men det er litt sent nå. Hvis du føler at mannen din kommer til å bli sur for noe du skriver, så ikke skriv sånne ting, så slipper du å stresse med om han ser det eller ikke. 

Anonymkode: b48eb...a64

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men det kan også mistolke også 🙈Var for grei med en på jobb og han tok det som flørt 😳😮

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men det kan også mistolke også 🙈Var for grei med en på jobb og han tok det som flørt 😳😮

Det må sies at han på jobb tok det videre med min sjef uten å snakke med meg 😳så det blei nesten en sak utav det. 

Skrevet

Er det de småfølelsene du lurer på egentlig? Er det lurt å dyrke dem ved  å holde videre kontakt? Du kan unngå en forelskelse ved å avslutte kontakt som du i tillegg ikke vil at mannen din skal se. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...