Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan reagerer partneren din når du gråter foran han/henne?

Hvor ofte gråter du foran partneren din?

Hva er hovedårsakene til at du har begynt å gråte?

Anonymkode: 75097...600

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte å gråte da min siste ex fortalte om sin barndom og sin mors/fars død. 

Jeg gråt nesten en time fordi jeg synes så synd i henne.

Hun tok hodet mitt under haka på henne og lå og trøstet meg i en time, enda da det var henne som hadde det tungt der å da, men igjen så bryr jeg meg veldig om dem jeg var sammen med.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir litt satt ut tror jeg, gir meg papir å tørke meg med men går rundt eller sitter ved siden av meg og veit ikke hva han skal gjøre 😄 

Anonymkode: cf758...523

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Eksen reagerte med en kald skulder. Han er litt flinkere nå! 

Hadde en type i fjor som elsket å trøste og holde rundt om jeg gråt. Sånne folk er gull.  Noen er veldig der med en gang og vil trøste om jeg forteller noe trist. Sånn det skal være. :)

Anonymkode: b0bea...c88

AnonymBruker
Skrevet

gråt når jeg mistet noen i nær familie. Han holder som oftest rundt meg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
ryzorwarlock skrev (11 minutter siden):

Jeg begynte å gråte da min siste ex fortalte om sin barndom og sin mors/fars død. 

Jeg gråt nesten en time fordi jeg synes så synd i henne.

Hun tok hodet mitt under haka på henne og lå og trøstet meg i en time, enda da det var henne som hadde det tungt der å da, men igjen så bryr jeg meg veldig om dem jeg var sammen med.

uff, du virker veldig egosentrisk, egoistisk. Det var hun som fortalte om noe trist hun hadde opplevd, og så må hun trøste deg? Stakkars. Hadde ikke orket en så egoistisk kjæreste.

Anonymkode: 2d064...22f

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Det skal en del til for at jeg griner, men det var en periode jeg grein nesten hver dag.

Jeg hadde nettopp kjøpt leilighet alene, og det ble masse kluss med papirer osv, så jeg ble nødt til å betale en hel del ekstra. Dette var noe jeg egentlig ikke hadde råd til og alt ble plutselig veldig negativt i forhold til det kjøpet. Ble også plutselig skylding til de jeg hadde leid hos før (de mente jeg måtte betale en måned leie til, noe jeg hadde misforstått). Har ikke foreldre som kan stille opp mye økonomisk og typen bodde ikke med meg da, så jeg ville ikke ha økonomisk hjelp av han. Han trøstet meg mye, og tilba seg å hjelpe ofte. Han sier ikke så mye, men hører på det jeg har å si. Hvis jeg gråter så mye at jeg ikke klarer å snakke, så holder han meg til det blir litt bedre.

Jeg hadde også et dårlig forhold før han, og en eks i livet mitt som jeg ikke klarte å gi slipp på. Jeg ønsket ikke være sammen med eksen, men brydde meg veldig mye om hvordan han hadde det. Jeg klarte ikke fortelle eksen om min nye partner, fordi han hadde slitt mye psykisk og sist jeg fortalte om at jeg møtte andre, hadde det blitt stor krise. Måtte kontakte søstera hans for å sjekke om han fortsatt var i livet. Fikk en del depressive snaps og meldinger. Uansett kan dere kanskje se for dere hvor komplisert det ble. Eksen fikk kanskje inntrykk av at jeg var interessert ennå fordi jeg brydde meg og det ble bare vanskeligere og vanskeligere å få slutt på den situasjonen. Jeg var ærlig med typen min om absolutt alt hele veien og hadde selvfølgelig mye dårlig samvittighet for alt som skjedde. Jeg gråt mye pga dette, men også fordi jeg konstant var bekymret over eksen som jeg fortsatt så på som en god venn da. Skjønner ikke den dag i dag at typen men støttet meg igjennom alt. Jeg vet hvor vondt han hadde det, men han behandlet meg som før og ga meg gode råd og mye kjærlighet, selv om jeg kanskje ikke fortjente det. Holdt rundt meg i mine værste episoder. Jeg setter så stor pris på at han ikke bare hadde tålmodighet med meg, men også at han hjalp meg ut av det usunne "vennskapet"

Anonymkode: 162aa...254

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

uff, du virker veldig egosentrisk, egoistisk. Det var hun som fortalte om noe trist hun hadde opplevd, og så må hun trøste deg? Stakkars. Hadde ikke orket en så egoistisk kjæreste.

Anonymkode: 2d064...22f

Trur du skal ta og søke opp hva egoistisk egentlig betyr.

Jeg var ikke egoistisk, jeg gråt fordi jeg syntes synd i henne og fordi at det er trist at hun hadde mistet så mye.

hadde jeg vært egoistisk så hadde jeg ikke orket å høre på henne.

Hun hadde det bra der å da, fordi det er mange år siden. Men når man elsker noen så mye, og når man vet at denne personen har/hadde det vondt, så selvfølgelig er det lov å grine. Og hun var evig takknemlig for det fordi hun så at jeg ble lei meg på hennes vegner.

Endret av ryzorwarlock
  • Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Gråter stort sett flere ganger i uken, pga ting han sier eller gjør mot meg. Han reagerer stort sett med å enten ignorere meg eller si at jeg er oversensitiv. 

Anonymkode: 60b9f...845

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gråter stort sett flere ganger i uken, pga ting han sier eller gjør mot meg. Han reagerer stort sett med å enten ignorere meg eller si at jeg er oversensitiv. 

for en fin fyr!

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Han blir sint av at jeg er lei meg og sier jeg skal slutte å sutre. 

Anonymkode: aca44...727

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

gråter sjelden foran noen egentlig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

for en fin fyr!

Skikkelig! Jeg er helt ærlig i en skikkelig livskrise over hvordan han har visst seg å være etter at barn kom inn i bildet. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Skikkelig! Jeg er helt ærlig i en skikkelig livskrise over hvordan han har visst seg å være etter at barn kom inn i bildet. 

sender deg mange klemmer💞 ikke så lett å forlate et forhold man er i tvil om dersom barn er med i bildet og. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Ok, faren er jævlig, da bør iallfall den andre foreldre steppe opp. Kan være dere skal involvert en 3. person til å hjelpe forholdet. Ellers er man ikke tvangsinnlagt til å være sammen med noen

Anonymkode: c0636...5d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

min blir lei seg, spør hva er galt, prøver klemme meg, stryke på meg, holde ansiktet mitt i hendene sine og si at alt ordner seg, holder rundt meg og sier han er glad i meg og at det går fint

Anonymkode: a9931...592

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

«Kutt ut a, ta deg sammen. Jeg orker ikke sånn grining» 

Anonymkode: bbce1...b0d

AnonymBruker
Skrevet

Han holder rundt meg og kommer med trøstende ord. 

Anonymkode: 48357...9c3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan reagerer partneren din når du gråter foran han/henne?

Hvor ofte gråter du foran partneren din?

Hva er hovedårsakene til at du har begynt å gråte?

Han gir meg en klem.

Jeg gråter en del, men ikke så ofte foran ham. Sist jeg gråt, var da mamma døde. 

Jeg gråter når jeg har sliten eller trist. Gråter ofte 1. dag av mensen 

Anonymkode: 356b0...78a

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Eksen reagerte med en kald skulder. Han er litt flinkere nå! 

Hadde en type i fjor som elsket å trøste og holde rundt om jeg gråt. Sånne folk er gull.  Noen er veldig der med en gang og vil trøste om jeg forteller noe trist. Sånn det skal være. :)

Anonymkode: b0bea...c88

Jeg er helt uenig. Det er forskjell på folk og jeg kan fordra at folk skal trøste eller holde rundt meg når jeg gråter. For meg føles det kvelende og man krysser min intimsone. Så det blir feil å si at det er sånn det skal være.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...