Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er i en gruppe på 4 stk, vi skriver en fordypningsoppgave sammen. Det har oppstått uenighet mellom meg og de 2 i gruppen. De ønsker å kun levere oppgaven så fort som overhodet mulig og tenker ikke over struktur, og se oppgaven med skeptiske øyner etc og mener at oppgaven er bra som den er. Jeg mener at oppgaven ikke er bra nok og har noen mangler. Det ser ut som de ikke liker det jeg sier. Hun ene ønsker heller ikke tilbakemeldinger på sin tekst for hun tar det personlig.  

Hva burde jeg gjøre? 

Det skal nevnes at de 2 som lager dette bråket er litt ungere og virker som de har lavere kunnskap om feltet og det kommer tydelig frem når de snakker om oppgaven, men hun ene nekter å gi seg.

Burde jeg la være og la dem gjøre som de vil? 

Anonymkode: 031b8...866

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du snakke med lærer? Jeg regner med dere skal skrive hvem som har bidratt til hvilken del? Er det et alternativ at de leverer sin del til deg, og du gjør ferdig din del som di ønsker før du leverer hele oppgaven? Hvorfor vil de levere nå (jeg antar det er lenge til fristen)? 

Påpek veldig dette med at det skal stå i teksten hvem som har bidratt med hva, og at det er selvstendig arbeid fra hver av dere. 

Anonymkode: f55f8...2ba

AnonymBruker
Skrevet

Er dette vgs? Er den viktig for endelig karakter?

Anonymkode: b2234...7c0

AnonymBruker
Skrevet

Flertallet bestemmer 

Anonymkode: 032e0...fba

AnonymBruker
Skrevet

Dere burde ha avklart forventninger på forhånd. Hvis du ønsker en A mens de andre bare ønsker en C burde dere kanskje ikke være på gruppe. Forutsatt at man i det hele tatt får karakter. Om dere ikke får karakter engang forstår jeg godt at de bare vil levere så lenge den holder til godkjent, og dermed frigjøre tid til eksamen.

Anonymkode: edb05...d30

AnonymBruker
Skrevet

Gjør det på egenhånd, mye bedre.

Grupperingen skaper alltid problemer, uansett. Alltid 1 eller fler som fucker opp.

Anonymkode: 75962...0ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må nesten ta ansvaret selv, om de andre ikke ser nytten av det. Gå gjennom oppgaven på egenhånd og til før eller gjør endringer som gjør oppgaven bedre. Si ifra til gruppa at du kommer til å gjøre dette, og at du trenger f. Eks noen timer eller 1 dag på å fikse det.

Noen ganger må man ta et større ansvar selv, for å gjøre oppgaven bedre enn den er. Gjør det du må, for din egen del! Lykke til

Anonymkode: eedb5...fce

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...