Gå til innhold

Er det vanlig å ha sex uten kondom når man dater noen fra Tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte nylig slette en match som ville ha sex uten kondom på en av de første datene. Han sa han aldri pleide å bruke kondom. Det var helt uaktuelt for meg å ta den sjansen. Vi er begge i 30-årene. Det overrasker meg at folk tar så lett på sex med vilt fremmede uten kondom. 

Anonymkode: 157dc...4b5

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Norge er på verdenstoppen av klamydia fordi vi er så latterlig dårlige på å bruke kondom. Godt du ikke gav deg, og fremover alltid ta med egen prevensjon så du ikke står i situasjonen hvor ingen av dere har 

Anonymkode: b6152...a38

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg måtte nylig slette en match som ville ha sex uten kondom på en av de første datene. Han sa han aldri pleide å bruke kondom. Det var helt uaktuelt for meg å ta den sjansen. Vi er begge i 30-årene. Det overrasker meg at folk tar så lett på sex med vilt fremmede uten kondom. 

Overrasker meg også. Ikke veldig voksent og ansvarsfullt. 
fatter ikke at så mange ikke tar ansvar.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For en gjøk 🙄 Om det er vanlig veit jeg ikke, men smart er det jo ikke å droppe kondom når du møter noen fra tinder 🙂 Ikke la deg presse.

Anonymkode: 0f245...936

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Æsj🤢

Anonymkode: 6f1ea...b61

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja, har vel ikke noe m Tinder å gjøre sånn sett ? 

Når det er sagt har ikke jeg å min brukt kondom heller og upsi, møtte han på Tinder gitt. Sikkert Tinder sin feil mao. 

Anonymkode: 7642a...5da

AnonymBruker
Skrevet
sicario skrev (8 timer siden):

Overrasker meg også. Ikke veldig voksent og ansvarsfullt. 
fatter ikke at så mange ikke tar ansvar.

Mange?Dette er 1 stk

Anonymkode: 997b9...2b0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Mange?Dette er 1 stk

Anonymkode: 997b9...2b0

Tror du TS har møtt den eneste mannen i Norge som ikke bruker kondom?

Jeg har hatt et relativt aktivt sexliv i perioder (ingen fra Tinder da, det har jeg aldri brukt, og digital plattform har da ikke så mye med kondom å gjøre), og det er overraskende mange menn i min erfaring som ikke virker å tenke på kondom i det hele tatt. Og ikke nok med at de ikke stopper opp før penetrering og tenker at nå må kondomet på, jeg har til og med merket noe misnøye når jeg tar frem kondomet, et par ganger har det blitt uttrykt også! Jeg har også opplevd de som har tatt den på, og så en gang i løpet av akten så hiver de den av.. :sinnatagg:

Og jeg ligger jo med det som liksom er intelligente, voksne menn.. Det har riktignok vært alkohol involvert noen ganger, men det burde være en automatisk refleks å ta på kondomet uansett hvor full og kåt man er. Det er faktisk ikke så vanskelig, og jeg liker også mye bedre sex uten, men det er jo ikke et alternativ når man ikke kjenner hverandre og ikke er jeg på p-pillen heller.

Anonymkode: c929f...a96

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke vanlig.

Det er heller ikke vanlig å møte ukjente for sex uten videre.

Anonymkode: 7aeb1...abe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en av de idiotene som aldri brukte kondom da jeg var yngre. Det førte til både graviditet med påfølgende abort og klamydia. Ser ikke for meg at jeg er den eneste som har opplevd det, eller utsatt jenter/kvinner for det. Det skal sies at det må to til for å utføre et frivillig samleie, men alle har et ansvar for å ikke utsette seg selv eller andre for smitte.

At godt voksne mennesker er så korttenkte er jo enda mer idiotisk

Anonymkode: 85208...55d

• Liker 9
Skrevet

Tror det er skremmende vanlig. 

Så ropes det om hvor fælt det er at menn ikke kan ta juridisk abort, det fører til aborter, folk får kjønnssykdommer og sliter med å bli gravid senere, og det er store kostnader ved dette som er ren idioti. Personlig og samfunnsmessig. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Dette er så kvalmt!

Datet også på Tinder, men holdt igjen lenge før jeg hadde sex og fikk detmed luket ut de verste. 

Anonymkode: d1897...5a8

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har pr dags dato ikke møtt en mann som tenker på beskyttelse 🥶 

Anonymkode: abaa4...bcd

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tror dette er ganske vanlig, har møtt mange menn som ikke vil bruke kondom. Med han ene så ble det faktisk ikke sex, fordi han nektet å bruke kondom. Og jeg nekter å ha sex med menn jeg ikke kjenner godt uten kondom.

Anonymkode: eceed...74f

• Liker 7
Skrevet

Har møtt ganske mange menn for tilfeldig sex gjennom tinder, og ingen har brukt kondom. Ikke at jeg spurte da, kanskje noen av dem ville brukt det da. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, det er ikke vanlig.

Det er heller ikke vanlig å møte ukjente for sex uten videre.

Anonymkode: 7aeb1...abe

Jo det er helt vanlig. Damer er like nøye med å ikke bruke kondom.

Jo det er helt vanlig å møte ukjente folk for sex. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Haha. Hørt om dette med at menn spør/nekter om kondom på tinder jeg også...

Jeg har knulla veldig mye tinder-mus selv, men bruker kondom. 

Anonymkode: 7dcae...982

• Liker 3
Skrevet

Når det blir utført mer enn 10.000 aborter pr. år i Norge, tyder mye på at det er relativt vanlig å ha sex uten bruk av kondom eller annen form for prevensjon. Og dette har ikke noe med Tinder å gjøre.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Fint.

Jeg er drittlei kvinner som går med på sex uten kondom, så klager de etterpå. Legger skylden på mannen.

Kvinner: ta ansvar å si nei!!!

Er selv mann, ville aldri hatt samleie vaginalt uten kondom med en kvinne.

Anonymkode: a9eb7...399

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Fint.

Jeg er drittlei kvinner som går med på sex uten kondom, så klager de etterpå. Legger skylden på mannen.

Kvinner: ta ansvar å si nei!!!

Er selv mann, ville aldri hatt samleie vaginalt uten kondom med en kvinne.

Anonymkode: a9eb7...399

Dette.

Har opplevd to ganger at kvinner, uten diskusjon eller å spørre, har puttet pikken min inni seg uten kondom. Hun ene var til og med frekk nok til å skylde på meg i ettertid.

Lei av kvinner som skylder på menn. Ta ansvar selv, og si ifra.

Anonymkode: c79bb...0eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...