AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #1 Skrevet 13. mai 2021 Far til barnet mitt lyver hele tiden for å slippe samvær. Tar han i løyvene hele tiden, nå har jeg fått nok. Orker ikke å konfrontere han om det mer. Han gnåler om 50/50, men tror det kun er for å slippe bidrag. Han vil hele tiden «ta igjen» samværet. Sier klart ifra at vi har en samværsavtale og han må kunne forholde seg til den. Vi har faste dager. Kan være fleksibel iblant, men den bør i hovedsak følges. Avlyser han samvær kan han ikke ta igjen tapt samvær. Nå sier sønnen min «pappa vil ikke være sammen med meg». «Han henter meg ikke.» Blir så skuffet på sønnen mine sine vegne. Han blir veldig såret når faren avlyser i hytt og pine. Anonymkode: d76bd...5af
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #2 Skrevet 13. mai 2021 Dokumenter alt og avtal et nytt møte på FVK. Anonymkode: 898b2...f53 4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #3 Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Dokumenter alt og avtal et nytt møte på FVK. Anonymkode: 898b2...f53 Hva skal fvk gjøre ? Har vært der hundre ganger. De hjelper ikke til med noe som helst. De kan ikke tvinge faren å være ærlig eller å følge samværsavtalen ts Anonymkode: d76bd...5af 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå