Gjest Lilleulv Skrevet 4. september 2005 #1 Skrevet 4. september 2005 Jeg lastet ned Dreamweaver sånn shereware-versjon i dag. Prøv i en viss periode og så kjøp... Men da jeg hadde installert og skulle til å kjøre programmet, fikk jeg beskjed om at prøveperioden var over og jeg måtte betale WTF?? Jammen... hva gjør jeg nå da?
Retz Skrevet 4. september 2005 #2 Skrevet 4. september 2005 Får du ikke opp et registrerings-alternativ? Der du skal fylle ut et serienummer? Hvis du får det, så sjekk om du har fått en read me-fil sammen med programmet. Åpne filen, og se etter registreringsnummeret.
TNode Skrevet 4. september 2005 #3 Skrevet 4. september 2005 Er det så at du ikke engang får prøvd den i det hele tatt? Hmmm..gammel/utdatert versjon, muligens. Prøv å skru PC klokka tilbake (par dager eller så). Jeg vet det fungerer på noen programmer (eller gjorde hvertfall for et par år siden,heh).
Gjest Lilleulv Skrevet 4. september 2005 #4 Skrevet 4. september 2005 hmmm kom til spørsmålet om serienummer ja, men kan ikke finne noe i de readme-filene. skal prøve å stille på klokka...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå