Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i over 2 år. Siste halve året har vært en Berg og dal-bane av følelser. Han var hengiven og ville gjort alt for meg i starten, noe som sakte men sikkert gikk over i likegyldighet føltes det som. Jeg har gitt ham beskjed gang på gang, gjerne på en ganske sur eller lei meg måte.. kjefta og grein en del til ham av at jeg var lei meg fordi han ikke viste meg at han var glad i meg lenger. Han gikk lei av at jeg var sur, noe som igjen gjorde at han viste enda mindre følelser for meg, ringte meg ikke, sendte ingen meldinger osv. 
Jeg krøp som vanlig tilbake, unnskyldte at jeg var sur, at jeg er glad i ham og vil ha ham. Han sier det samme - og vi er tilbake i samme spor. En likegyldig mann som ikke lenger vil planlegge turer sammen eller interessere seg for noe som angår mitt liv. Hvorfor gidder jeg? Jeg lar det skure å gå. Men nå har jeg tydeligvis en ny taktikk. I stedet for å være sur, oppfører jeg meg som et stakkarslig offer. «Er ikke så nøye med meg.»
Herregud, kan noen gi meg en ørefik så jeg våkner opp og gjør det som er best for meg og mine barn??? 

Anonymkode: 180e6...08e

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg var deg hadde jeg slutta å være den som planlegger alt, og legger til rette for alt dere gjør sammen. Det kan gi han en wake up call. Menn merker det ikke så ofte om kvalitetstid ikke er den samme, eller at de ikke tar initiativ lengre så lenge damen fikser og ordner det i ny og ne. 
jeg ville tatt en pause fra det ei stund, og om ikke han merker noe til det så er det noe gærnt. Da må du få fram at for deg så finker det ikke å leve et liv med noen på den måten

Anonymkode: af0e0...a36

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.5.2021 den 22.09):

Vi har vært sammen i over 2 år. Siste halve året har vært en Berg og dal-bane av følelser. Han var hengiven og ville gjort alt for meg i starten, noe som sakte men sikkert gikk over i likegyldighet føltes det som. Jeg har gitt ham beskjed gang på gang, gjerne på en ganske sur eller lei meg måte.. kjefta og grein en del til ham av at jeg var lei meg fordi han ikke viste meg at han var glad i meg lenger. Han gikk lei av at jeg var sur, noe som igjen gjorde at han viste enda mindre følelser for meg, ringte meg ikke, sendte ingen meldinger osv. 
Jeg krøp som vanlig tilbake, unnskyldte at jeg var sur, at jeg er glad i ham og vil ha ham. Han sier det samme - og vi er tilbake i samme spor. En likegyldig mann som ikke lenger vil planlegge turer sammen eller interessere seg for noe som angår mitt liv. Hvorfor gidder jeg? Jeg lar det skure å gå. Men nå har jeg tydeligvis en ny taktikk. I stedet for å være sur, oppfører jeg meg som et stakkarslig offer. «Er ikke så nøye med meg.»
Herregud, kan noen gi meg en ørefik så jeg våkner opp og gjør det som er best for meg og mine barn??? 

Anonymkode: 180e6...08e

Hadde du likt å få beskjed om at du ikke viste noen at du var glad i dem på riktig måte? Hadde du orka å bli manipulert med grining og drama, samme hva du gjorde? Hadde du tenkt at "nå gleder jeg meg til å ringe kjæresten min å få mer kjeft"? 

Dere må slutte med dette tullet. Han må få vise sine følelser på den måten han vil. Du kan ikke kreve at noen skal være glad i deg. Og du må slutte med gråting og trusler. Jeg lurer på hvorfor han ikke har gått for lenge siden. 

Anonymkode: bd3f6...c38

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.5.2021 den 22.09):

Jeg har gitt ham beskjed gang på gang, gjerne på en ganske sur eller lei meg måte.. kjefta og grein en del til ham av at jeg var lei meg

Har du unnskyldt deg på en ordentlig måte? Har du sørget for å reparere på en god måte? 

Anonymkode: 814fb...e9a

AnonymBruker
Skrevet

Det er vanskelig å vise kjærlighet til noen som er sur og kjefter. Og kan også hende dere rett og slett er ferdig med hverandre. Eller kanskje dere trenger å snu den vonde sirkelen om til en god sirkel. Men det må dere begge to gjøre. Ikke bare han. Du kan ikke kjefte på kjæresten din for å få han til å bli mer kjærlig. Da blir han MINDRE kjærlig. Da skyver DU han fra deg!

Du kan ikke forandre andre. Hvis du tror dette kan reddes, start med deg selv. Slutt med kjeftingen, vis kjærlighet og se om det kommer kjærlighet tilbake.

Sikkert ikke kjekt for ungene med kjeftingen?
Men jeg regner med at de skjermes for dette? At dette foregår når de er hos far? De får med seg mer enn vi tror (om dette f.eks skjer etter leggetid)

Anonymkode: d4263...1af

AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Hadde du likt å få beskjed om at du ikke viste noen at du var glad i dem på riktig måte? Hadde du orka å bli manipulert med grining og drama, samme hva du gjorde? Hadde du tenkt at "nå gleder jeg meg til å ringe kjæresten min å få mer kjeft"? 

Dere må slutte med dette tullet. Han må få vise sine følelser på den måten han vil. Du kan ikke kreve at noen skal være glad i deg. Og du må slutte med gråting og trusler. Jeg lurer på hvorfor han ikke har gått for lenge siden. 

Anonymkode: bd3f6...c38

Dette!

Anonymkode: faa60...0ea

Skrevet

Hvis hans måte å være mot deg er kraftig endret, så tipper jeg at han ikke er forelsket lenger. 

Du ba om en ørefik & det sender jeg deg her og nå! Slutt å bruk masse tid og energi på en mann som gjør deg lei deg. Du vet at det ikke er bra hverken for deg eller barna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...