AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #1 Del Skrevet 13. mai 2021 Hei! Noen her som veit om eg kan be om å få bilde av embryo etter innsett? Tilbakesetting imorgen , mannen får ikkje være med inn og han kjempe lyst å sjå mini’en sin. Anonymkode: 50303...785 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #2 Del Skrevet 13. mai 2021 Jeg fikk ta bilde av skjermen der man kunne se embryoene som skulle settes inn (i 2020) 😁 offentlig sykehus Anonymkode: 09ef5...ca3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 14. mai 2021 #3 Del Skrevet 14. mai 2021 Vil tro det skal gå fint ja 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #4 Del Skrevet 14. mai 2021 Jeg fikk ta bilde av skjermen. Har hatt 9 innsett, og alltid opplevd at det har vært en opplevelse de er opptatt av at skal være avslappet og positiv, og gir mye informasjon, selv i det offentlige. Jeg stoppet imidlertid å gjøre dette etter forsøk 2. Det er så sårt å slette det bildet igjen. Og selv det jeg så på skjermen er nå et vondt minne. Anonymkode: 517a7...5e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå