Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har sett Krokodillejegeren på Animal Planet? Fyren er jo spik spenna gærn der han ligger på bakken og småsnakker med slanger og krokodiller, men gud som morsom han er å se på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes han var morsom før jeg, men det siste året (?) har han bare vært slitsom og masete.

Det verste var når han "tok en Michael" på ungen sin :frustrert:

Skrevet

Uff, synes han ødelegger Animal Planet. Får stressrelaterte sykdommer av å bare se på fyren..

Skrevet

Det verste var når han "tok en Michael" på ungen sin :frustrert:

Hva i søren er det?

Skrevet

Aaah, ja, SÅNN sett ja. Ja det er jo rimelig ubetenksomt. Ville dog definitivt ha hatt ham i nærheten dersom jeg skulle gå meg på en slange.(Krokodillejegeren, ikke MJ)

Skrevet
Aaah, ja, SÅNN sett ja. Ja det er jo rimelig ubetenksomt. Ville dog definitivt ha hatt ham i nærheten dersom jeg skulle gå meg på en slange.(Krokodillejegeren, ikke MJ)

:ler: sant det, var abre så stygt å se nyfødt baby i krokodilleinnhegningen.

Gjest seroxata
Skrevet

jeg digger han! australsk på sitt beste!! :ler:

han er artig!

Skrevet

Steve Irwin er den mest entusiastiske mannen man kan se på tv.

Jeg synes han er kjempekul.

Skrevet

Jeg blir stresset av ham. Synes han var grei før, men på et punkt ble det "nok."

Flink er han jo, det skal han ha.

Skrevet
jeg digger han! australsk på sitt beste!! :ler:

han er artig!

Og siden du ler etter "australsk på sitt beste" mener du det ironisk, sant? For han er absolutt ikke en vanlig australier. Min australske venninne fikk helt fnatt når jeg fortalte at de viste han på tv her, og hun reagerte med å bli flau på Australias vegne. Han forsterker alle uttrykk og typiske australske ting x antall ganger, slik at det blir helt latterlig og usaklig, mente hun.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Jeg syns han er helt grusom.. Takler ikke å se på programmet hans.. Blir stessa.. Faktisk det verste programmet jeg vet om, etter Holms :ler: (Ingenting kan ta fra Holms den plassen ;))

Skrevet
Og siden du ler etter "australsk på sitt beste" mener du det ironisk, sant? For han er absolutt ikke en vanlig australier. Min australske venninne fikk helt fnatt når jeg fortalte at de viste han på tv her, og hun reagerte med å bli flau på Australias vegne. Han forsterker alle uttrykk og typiske australske ting x antall ganger, slik at det blir helt latterlig og usaklig, mente hun.

Så rart. Min australske venninne synes han er en typisk australsk gutt. :roll:

Skrevet

Klarer ikke helt programmet hans, liker liksom ikke måten han håndterer dyrene på.

Skrevet

Jeg litke godt de programmene før. Så masse på de på animal planet for endel år siden. Men nå er jeg møkk lei han. Han er så utrolig slitsom. Virker som om han er helt i høygir hele tiden. HUFF!

Skrevet

ADHD eller ikke, jeg synes han er kul! ...men slitsom, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...