AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #1 Skrevet 13. mai 2021 Tok opp med han jeg dater at jeg har begynt å kjenne på sterke følelser for han og at jeg ikke kan gå dypere inn i dette med mindre vi er på samme bølgelengde og ser for oss begge to at det kan bli noe mer. Vi har datet intensivt i 3 mnd nå og var venner før vi begynte å date. Vi har vært eksklusive og kun datet hverandre en god stund. Han ble tatt på sengen og svarte med at intensjonene han med det vi holder på med er å bli kjent og finne ut om vi passer og at jeg er hans type jente. Han har satt på bremsen og da må han tenke litt igjennom hvorfor det og om det er riktig av han å ha på bremsen eller om han må slippe opp mer, og i så fall, om han klarer å slippe opp mer. Han er en ærlig og oppriktig mann, så gidder ikke svar på at han kun er ute etter sex etc. Det vet jeg at han ikke er. Han har sagt klart og tydelig at han ikke gidder sånn surr og at han ikke hadde brukt så mye tid på meg hvis han kun er ute etter sex. Anonymkode: 4467a...aa9
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #2 Skrevet 13. mai 2021 Vel, om han ikke har følelser for deg etter 3 mnd i den grad at han ønsker å være kjærester, er det jo ikke akkurat så voldsomt sannsynlig at disse følelsene vil blomstre og at han plutselig bestemmer seg for at du er "hans type jente". Man vet etter max 2 mnd om man passer sammen, så at han liksom blir "tatt på senga" når du etter 3 mnd forteller du har følelser er jo bare fjasete av han å si. Jeg vet i alle fall at jeg har no mercy med usikre guttevalper som ikke evner å bestemme seg for noe, så må jo du finne ut hvor lenge du gidder å bli holdt på gress. Anonymkode: ec7ba...a2b 7
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #3 Skrevet 13. mai 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Vel, om han ikke har følelser for deg etter 3 mnd i den grad at han ønsker å være kjærester, er det jo ikke akkurat så voldsomt sannsynlig at disse følelsene vil blomstre og at han plutselig bestemmer seg for at du er "hans type jente". Man vet etter max 2 mnd om man passer sammen, så at han liksom blir "tatt på senga" når du etter 3 mnd forteller du har følelser er jo bare fjasete av han å si. Jeg vet i alle fall at jeg har no mercy med usikre guttevalper som ikke evner å bestemme seg for noe, så må jo du finne ut hvor lenge du gidder å bli holdt på gress. Anonymkode: ec7ba...a2b Dette. Greit man ikke elsker noen etter 3 måneder, men er man ikke forelsket etter mye samvær/ og sex i 3 måneder blir man det nok heller ikke. Tipper han er en sånn som skjønner han vil ha ts som kjæreste først etter hun har kommet seg over han, så har man det gåendes Anonymkode: 265e1...e01 5
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #4 Skrevet 13. mai 2021 Men for å svare deg ts. Det jeg ville gjort er å helt rolig si at du forstår det og ikke er ute etter å stresse han, men at du trekker deg litt tilbake mens han finner ut av dette. Ikke for å spille spill, men rett og slett sette deg selv først Anonymkode: 265e1...e01 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #5 Skrevet 13. mai 2021 Blæ, enda en av disse egoistiske tullingene. Det han sier har jeg hørt fra skikkelige playere som slett ikke ville ha noe seriøst. De har nok med seg selv. De trenger tid for seg selv. De trenger tid på å finne ut om du er deres type. De har brent seg før og vil gå forsiktig fram. Bare surr og tull, for å være ullen nok til at du henger på mens de gir deg minimalt med innsats. Og mange av dem er tilsynelatende snille, ikke så attraktive og stabile menn. Men kjære deg, det er illusjonen de vil skape for deg. Du bør heller finne deg en attraktiv player i det minste. Anonymkode: fd1ec...126 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #6 Skrevet 13. mai 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Han har sagt klart og tydelig at han ikke gidder sånn surr og at han ikke hadde brukt så mye tid på meg hvis han kun er ute etter sex. Det eldste trikset i boka Anonymkode: 36efb...6be 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #7 Skrevet 13. mai 2021 Han kan bruke så lang tid han bare orker, men jeg har satt min egen limit på hvor lang tid han får. Imens han tenker, trekker jeg meg tilbake og lever mitt eget liv. Meg får ha. Iaf ingen oppmerksomhet fra i mellomtiden. Er det ikke slik at noen menn trenger litt mer tid på å kjenne på følelser og finne ut om de ønsker å satse på det eller ikke? TS Anonymkode: 4467a...aa9
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #8 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det eldste trikset i boka Anonymkode: 36efb...6be Hva mener du med dette? ts Anonymkode: 4467a...aa9
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #9 Skrevet 13. mai 2021 Hvorfor kjøpe kua når man får melka gratis? Anonymkode: 8e220...147
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #10 Skrevet 13. mai 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Han kan bruke så lang tid han bare orker, men jeg har satt min egen limit på hvor lang tid han får. Imens han tenker, trekker jeg meg tilbake og lever mitt eget liv. Meg får ha. Iaf ingen oppmerksomhet fra i mellomtiden. Er det ikke slik at noen menn trenger litt mer tid på å kjenne på følelser og finne ut om de ønsker å satse på det eller ikke? TS Anonymkode: 4467a...aa9 Smart valg, ts. Nei, det trenger de ikke. Eksen min (var sammen i 10 år) sa han visste han ville være kjæresten min etter bare noen uker. Jeg var nervøs på vår andre date og drakk til jeg kastet opp uten at han mistet interessen. På vårt femte treff ble jeg matforgiftet av en hamburger og hadde da diaré resten av kvelden. Får vel ikke et mer ufint inntrykk, men han skulle ha meg. Med andre menn har alt vært tilsynelatende perfekt, jeg har vært «perfekt», de har trengt tid og så fått mindre interesse av bagateller, frem og tilbake, usikker men elsker å tilbringe tid med meg. Nei, jeg har sett en sikker og forelsket mann og derfra er det ingen vei tilbake. Hadde helt ærlig automatisk mistet interessen hvis jeg var deg. Det er en ting om man har møttes få ganger over 3 måneder, men dere har datet intensivt og ligger sammen. Anonymkode: 265e1...e01 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #11 Skrevet 16. mai 2021 Menn blir fortere forelsket enn kvinner biologisk sett, fordi de har mindre å tape på å miste hodet ofte. Så han skulle vært slått i bakken lenge før deg. Si pent ha det. Anonymkode: fd1ec...126 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå