^me^ Skrevet 4. september 2005 #1 Skrevet 4. september 2005 (endret) tenker seriøst på og skaffe meg friis mulberry veske. men har store problemer med og bestemme meg for hva slags størrelse jeg skal ha. stor eller liten? har hørt at den lille er veldig liten og den store veldig stor. har sett på målene på sidene de ligger innpå men jeg klarer ikke og se for meg størrelsen i real life. hvorfor i he..... finnes de ikke i medium?? noen som har erfaring og noen gode ord? har noen noen bilder som kan fortelle litt om størrelsen i real life? et bilde med en jente eller noe sammen med veska? noen negative ting med vesken? Endret 4. september 2005 av ^me^
Arwen Skrevet 4. september 2005 #2 Skrevet 4. september 2005 Den lille er ikke veldig liten, bruker den som en vanlig skulderveske - synes faktisk det er veldig god plass i den - den store er nesten som en weekendbag, ville aldri brukt den daglig.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2005 #3 Skrevet 4. september 2005 Er det glidelås som lukker igjen veska, eller er det kun den store stroppen som går over?
Søtpotita Skrevet 4. september 2005 #5 Skrevet 4. september 2005 Syns også det kunne vore ei veska i medium størrelse, den største synes eg er altfor stor! Har den vetle og er godt fornøyd, einaste som er dumt er at det ikkje er glidelås på toppen.
^me^ Skrevet 4. september 2005 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2005 går det an og ha vesken på skulderen?
Søtpotita Skrevet 4. september 2005 #7 Skrevet 4. september 2005 Ja, eg brukar veska over skuldra, men henkene er ikkje så veldig store.
Diamantfrik Skrevet 5. september 2005 #8 Skrevet 5. september 2005 Jeg har den store vesken og er veldig fornøyd med den. Stor? Ja den er det, men jeg har kjøpt den for å bruke i jobben min. Den er perfekt til min lille laptop og noen papirer. Den lille er også fin, men litt liten for meg fordi jeg alltid har med meg for mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå