AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #1 Skrevet 13. mai 2021 Jeg vurderer å kjøpe en ny veske og ser at de prises helt vilt på Finn. Blir de i det hele tatt solgt til den prisen? Jeg ser at noe av de blir lagt ut på nytt til samme eller høyere pris. Jeg får mulighet til å kjøpe i utlandet til neste år. Er det kanskje lurest å vente? Anonymkode: 04439...344
Minitroll Skrevet 13. mai 2021 #2 Skrevet 13. mai 2021 Så lenge du har en kjøpshistorikk er det slett ikke umulig å kjøpe birkin fra en butikk i utlandet til normalpris. Ville ikke kjøpt på Finn ved mindre det var den «perfekte modell» i størrelse og farge.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #3 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg vurderer å kjøpe en ny veske og ser at de prises helt vilt på Finn. Blir de i det hele tatt solgt til den prisen? Jeg ser at noe av de blir lagt ut på nytt til samme eller høyere pris. Jeg får mulighet til å kjøpe i utlandet til neste år. Er det kanskje lurest å vente? Anonymkode: 04439...344 De blir ofte solgt for høyere pris enn de kjøpes for. Veldig vanlig. Det er fordi det er nærmest umulig for en vanlig dødelig person å få kjøpt en ny Birkin. De blir ofte kjøpt som investeringsobjekter. Hadde jeg eid en hadde jeg nok sikkert doblet prisen for salg. Anonymkode: 058e2...337
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #4 Skrevet 13. mai 2021 Minitroll skrev (13 minutter siden): Så lenge du har en kjøpshistorikk er det slett ikke umulig å kjøpe birkin fra en butikk i utlandet til normalpris. Ville ikke kjøpt på Finn ved mindre det var den «perfekte modell» i størrelse og farge. Jeg har ikke det, men en bekjent er veldig god kunde. Planen er å bli med på shopping med han og kjøpe en ny en. Han har kjøpt for meg tidligere. Jeg var bare litt usikker på om disse veskene som selges på Finn var ekte. Anonymkode: 04439...344
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #5 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De blir ofte solgt for høyere pris enn de kjøpes for. Veldig vanlig. Det er fordi det er nærmest umulig for en vanlig dødelig person å få kjøpt en ny Birkin. De blir ofte kjøpt som investeringsobjekter. Hadde jeg eid en hadde jeg nok sikkert doblet prisen for salg. Anonymkode: 058e2...337 Er det noen som kjøper den til dobbel pris? Jeg ser de blir lagt ut på nytt igjen og igjen. Anonymkode: 04439...344
Minitroll Skrevet 13. mai 2021 #6 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke det, men en bekjent er veldig god kunde. Planen er å bli med på shopping med han og kjøpe en ny en. Han har kjøpt for meg tidligere. Jeg var bare litt usikker på om disse veskene som selges på Finn var ekte. Anonymkode: 04439...344 Noen av de er nok ekte. Mange som har skaffet seg det på grunn av statusen, men så mye pruting som det er på Finn må det være nesten umulig å få solgt. hvis jeg skulle kjøpt hermes kelly eller birkin ville jeg dratt til en butikk og kjørt hele prosessen med valg av størrelse, skinntype og farge. Man kan nærmest designe en helt unik veske. Så skal jeg heller være tålmodig. Har kjøpt sko et par ganger hos de, så har noe historikk. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå