Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere har kanskje vært gjennom det samme? 

Jeg har tro på skjebnen/ment to be personen. 

For 2 år siden da jeg fortsatt var med min daværende mann, traff jeg han jeg nå er sammen med. Det var tilfeldig på butikken. Det rare var at vi gikk mot hverandre å øyekontakten var til å sprekke av, vi holdt den lenge og den sa mer enn mange ord. Når jeg kom hjem tenkte jeg at dette er mannen i mitt liv. Av en eller annen rar grunn. Hadde da hatt det opp og ned i ekteskapet med mannen.

2år senere var han utro og kjærligheten tok slutt. Etter alle de årene sammen var jeg helt knust, helt alene og minnene var uutholdelig. 

På nyåret , da to mnd etter skilsmissen skrev han jeg traff på butikken mld til meg på instagram. Vi ble mer og mer oppslukt og han hadde selv hått gjennom et brudd nylig. 

Er kjærligheten meningen? Er det av og til meningen med akkurat den personen? K35

Anonymkode: 1bef8...093

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mener oppriktig at alt som skjer skjer dor en grunn ...man ser det som regel ikke før det har fått en stund

Anonymkode: 19837...445

AnonymBruker
Skrevet

Kjente dere hverandre da? Skjønner ikke helt hvordan ham kunne finne deg på Instagram?

Anonymkode: 3d80b...dc4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ting skjer uten at man må dra inn overtro..

Ville vinter meg for rebound-fella. Men håper det gpr fint da 😊

Anonymkode: a2025...5cf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Voktet meg!**

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Kjente dere hverandre da? Skjønner ikke helt hvordan ham kunne finne deg på Instagram?

Anonymkode: 3d80b...dc4

Fra samme sted. Ikke kjent hverandre kun hatt felles venner.. 

Skrevet

jeg er takknemlig for dine vegne, det er skjebnen, dette er ingen tilfeldighet! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Egenskap skrev (11 minutter siden):

Skjebnen er altså en slags energi med en vilje og evne til å forutbestemme livene våre. Logisk....

AnonymBruker
Skrevet

Jada, dette er mannen i ditt liv - helt til du treffer den neste mannen i ditt liv når forholdet er blitt kjedelig. Gjenta ad nauseum. 

Anonymkode: e93a5...f9a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jada, dette er mannen i ditt liv - helt til du treffer den neste mannen i ditt liv når forholdet er blitt kjedelig. Gjenta ad nauseum. 

Anonymkode: e93a5...f9a

Flere burde leve livet sitt på den måten, og ikke bli hengende fast i gamle vaner.  

Anonymkode: 7d88a...7cc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg tror ikke det.

Har flere ganger truffet folk jeg får langt bedre kjemi med enn andre - ville jo vært litt upraktisk om jeg skulle gjennomført samlivsbrudd hver eneste gang det skjedde.

Noen gjør det jo, men jeg personlig har ikke ork eller interesse av seriemonogami. 

Men klart det er veldig fint å bli forelsket når man er singel/har opplevd samlivsbrudd.

Anonymkode: a6b43...32d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke på at det er "meningen" med at man skal være med en gitt person (det føles jo gjerne slik i begynnelsen av de fleste forhold), men at man har et knippe med mennesker som man intuitivt matcher med. Hvem disse er og hvorvidt de er ledige når man treffer dem vet man ikke på forhånd, så da er det tilfeldighetene som slår inn. Noen ganger er man på rett sted til rett tid, og da kan det du beskriver oppstå, og det er jo veldig flott når det skjer. Så kos det med det videre :) 

Anonymkode: b148f...615

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Egenskap skrev (22 timer siden):

Er det sant? 😚

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...