AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #1 Skrevet 13. mai 2021 Jeg er så lei folk, folk klarer ikke å holde den forbaska avstanden og klynger og går hvor de vil uten å tenke på andre. Egoismen til folk er så stor at det er helt grusomt. Når jeg skal handle så holder jeg avstand og går sakte for å forholde avstanden til folk, men de ser ikke, de står sammen og prater og går frem og tilbake. Også er det ungene da som løper og skriker. Jeg blir helt skutt når jeg er ferdig å handle og er på vei hjem. Bare fordi det er rød dag og butikkene stengt så er det krise og alle må handle mye mye. Slik blir det vel i morgen og på lørdag og pga 17 mai på mandag. Gruer meg rett og slett til å handle. Jeg fikk ikke kjøpt alt jeg skulle heller for folk som ikke vil flytte seg der enkelte varer låg på onsdag. Jeg vurderer å dusje i kveld og trappe opp i morgen kl 7 når butikkene åpner. Å handle på dagtid eller kveld er helt håpløst. Jeg forstår ikke den store egoismen til folk, jeg vil jeg skal jeg må ditt og datt. Dem skulle vært sendt til de fattige landene der de oppfører seg bedre i hvertfall. Vi i Norge har ingen nød sammenlignet med dem som lever i fattige land. Jeg sliter og psykisk og da er det en ekstra belastning mtp angst og uro og depresjoner, Jeg føler at jeg hater folk rett og slett. jeg hater jeg hater. Anonymkode: cd501...699 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #2 Skrevet 13. mai 2021 Er også lei av at folk ikke gidder å bry seg om avstand lenger. Det er fælt å si det, men det er nesten sånn at man savner fjoråret. I starten så holdt folk veldig avstand og man kunne se at folk var redde i butikkene for å komme innpå andre. Det som nesten overrasker meg mest er at det ofte er eldre folk som er dårligst på å flytte seg og å holde avstand. Mange eldre er vel blitt vaksinert nå, men det betyr ikke at de bare kan gi f. Det finnes også yngre folk som er redd for å få korona. Anonymkode: 13c42...64c
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #3 Skrevet 13. mai 2021 Kan du ikke legge inn en bestilling hos butikken i stedet og bare plukke opp varene? Anonymkode: 9434c...e40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå