AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #1 Skrevet 13. mai 2021 Det første jeg merker meg er at når jeg legger ut story på fb så er det 2 stk der venner som ALDRI ser den. Aldri kommenter eller liker mine innlegg. Så ser jeg jo at det går an å skru av innstillinger slik at du ikke ser vedkommende sine innlegg story? Er det det de har gjort tror dere? Legger aldri ut noe negativt. Til det andre. De har nylig hatt babyshower for hu venninna mi. Hu bryr seg ikke å når jeg spurte hvor hun hadde fått babyklær så svarte hun bare noe random. Fikk nylig snap om at hun la ut å gnidde det inn i ansiktet mitt. Veldig stygt. Hu ene venninna mi lyver om at hun ikke er invitert, men dtt vet jeg at hun er. Tørr ikke si det. Mulig for å skåne meg. Hun reagerer jo og... Disse har fortalt meg at de vil ha kontakt. Er kun med andre å sier en ting å gjør noe helt annet. Jeg føler meg helt tom innvendig. Bør jeg ta det opp? Eller la være. Jeg føler meg så dolket i ryggen 😔 det har gått skikkelig innpå meg.... Anonymkode: 0c337...488 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #2 Skrevet 13. mai 2021 Huff, så leit å høyre, TS 😕 Har dessverre ingen råd, utenom at du bør prøve å fokusere på noko anna enn dette. Anonymkode: 4401f...28f 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #3 Skrevet 13. mai 2021 Sjekker folk seriøst sånt? Jeg ser aldri på facebook-stories, så hvis noen der ute tror at jeg misliker av den grunn, så hjelpes ... Snappa hun at hun gned det inn i ansiktet ditt? Jeg forstår ikke helt? Kan det hende at hun bare fortalt om eventen uten at det var ment mot deg? Eller antar du at alle som legger ut stories gjør det mot deg? Anonymkode: 67782...d9e 14
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #4 Skrevet 13. mai 2021 Sånn må du regne med, folk er noe dritt rett og slett, en kan ikke stole på en dritt. Anonymkode: 81d8e...e0c 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #5 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Sjekker folk seriøst sånt? Jeg ser aldri på facebook-stories, så hvis noen der ute tror at jeg misliker av den grunn, så hjelpes ... Snappa hun at hun gned det inn i ansiktet ditt? Jeg forstår ikke helt? Kan det hende at hun bare fortalt om eventen uten at det var ment mot deg? Eller antar du at alle som legger ut stories gjør det mot deg? Anonymkode: 67782...d9e Hun visste jeg ikke var invitert og bryr seg ikke heller. Fikk snap der hun skrev å skrøt over hvor fin dag hun hadde.. Det er å gni det inn. Det jeg mente! Flere babyshowere blir det på henne. Uten meg. Og jeg har fra start av ønsket å vist at jeg vil bli med. Det verste er at venninna mi gir faen. Så jeg føler meg ganske stum... Anonymkode: 0c337...488 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #6 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Huff, så leit å høyre, TS 😕 Har dessverre ingen råd, utenom at du bør prøve å fokusere på noko anna enn dette. Anonymkode: 4401f...28f ❤️ takk for fine ord! ts Anonymkode: 0c337...488 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #7 Skrevet 13. mai 2021 Just now, AnonymBruker said: Hun visste jeg ikke var invitert og bryr seg ikke heller. Fikk snap der hun skrev å skrøt over hvor fin dag hun hadde.. Det er å gni det inn. Det jeg mente! Flere babyshowere blir det på henne. Uten meg. Og jeg har fra start av ønsket å vist at jeg vil bli med. Det verste er at venninna mi gir faen. Så jeg føler meg ganske stum... Anonymkode: 0c337...488 Får du direkte snap eller ser du det på hennes story? At det blir flere babyshowere på henne, gjør det noe da? Dere er åpenbart ikke så gode venner som du kanskje føler/tror. Anonymkode: 460d0...0ca 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #8 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Får du direkte snap eller ser du det på hennes story? At det blir flere babyshowere på henne, gjør det noe da? Dere er åpenbart ikke så gode venner som du kanskje føler/tror. Anonymkode: 460d0...0ca Selvfølgelig gjør det noe! Det er sårt for meg. Det kan være akuratt det samme om det var på story eller melding. Det er ikke relevant her. Ja det kan man si... Anonymkode: 0c337...488 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #9 Skrevet 13. mai 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det kan være akuratt det samme om det var på story eller melding. Det er ikke relevant her. Jeg vil nå påstå det er en vesentlig forskjell, og har mye å si når det gjelder å gni det inn. Er det på hennes story, så oppsøker du jo til og med "gni-inga". Finn deg noen nye venner, det du beskriver er jo ikke venner, men bekjente. Anonymkode: 460d0...0ca 5
minister-mio Skrevet 13. mai 2021 #10 Skrevet 13. mai 2021 Jeg ser nesten aldri på storyer, det betyr ikke at jeg går bak ryggen eller lyver eller skal gni noe inn. 1
GammelKaktus Skrevet 13. mai 2021 #11 Skrevet 13. mai 2021 Jeg ser heller aldri på storyer, gidder bare ikke, er bare fjas uansett. 4
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #12 Skrevet 13. mai 2021 Det er relativt vanlig å legge ut på story når man gjør noe man synes er gøy eller hyggelig. Det betyr ikke at man "gnir" det inn, det er jo nettopp det snapchat er ment til? Selvsagt leit at du ikke ble invitert, men det betyr ikke at de har gått bak ryggen din. Det er ikke bestandig slik at man blir invitert til alt, og det er helt greit. Jeg ser av og til at venner av meg har det hyggelig uten meg, og det gjør ingenting. Om du ALDRI blir invitert, så betyr det nok at de ikke er noen gode venner av deg, og at du bør revurdere vennskapet. Du bør heller ikke tenke over så mye hvem som ser på storyen din og ikke... Anonymkode: a735c...7a8 5
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #13 Skrevet 13. mai 2021 Altså du lagde jo nettopp en tråd om dette, på tide å gå videre ts. Ikke alle som har lyst blir invitert til en babyshower, og det er restriksjoner på hvor mange man kan være samlet. Hvis du blir så bitter og sur av å se på SoMe stryer så er det bedre at du lar være. Anonymkode: 45cd1...8ad 8
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #14 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Altså du lagde jo nettopp en tråd om dette, på tide å gå videre ts. Ikke alle som har lyst blir invitert til en babyshower, og det er restriksjoner på hvor mange man kan være samlet. Hvis du blir så bitter og sur av å se på SoMe stryer så er det bedre at du lar være. Anonymkode: 45cd1...8ad Er du helt paranoid? Jeg har ikke laget en eneste tråd om dette tidligere 😂 så nei, det er ikke meg. At det går an... Anonymkode: 0c337...488 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #15 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det er relativt vanlig å legge ut på story når man gjør noe man synes er gøy eller hyggelig. Det betyr ikke at man "gnir" det inn, det er jo nettopp det snapchat er ment til? Selvsagt leit at du ikke ble invitert, men det betyr ikke at de har gått bak ryggen din. Det er ikke bestandig slik at man blir invitert til alt, og det er helt greit. Jeg ser av og til at venner av meg har det hyggelig uten meg, og det gjør ingenting. Om du ALDRI blir invitert, så betyr det nok at de ikke er noen gode venner av deg, og at du bør revurdere vennskapet. Du bør heller ikke tenke over så mye hvem som ser på storyen din og ikke... Anonymkode: a735c...7a8 Jeg blir aldri invitert lenger. De hard sluttet å ta kontakt. Ts Og joda, de lyver så det renner. Hu venninna mi mener at hun heller ikke er invitert, men har funnet ut av at det er hun. Aldri kjekt å bli løyet til. Det med story, helt enig at det ikke er noe å bry seg om. Men litt spesielt er det når det kun er det samme personene det skjer med gang etter gang. Anonymkode: 0c337...488 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #16 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg blir aldri invitert lenger. De hard sluttet å ta kontakt. Ts Og joda, de lyver så det renner. Hu venninna mi mener at hun heller ikke er invitert, men har funnet ut av at det er hun. Aldri kjekt å bli løyet til. Det med story, helt enig at det ikke er noe å bry seg om. Men litt spesielt er det når det kun er det samme personene det skjer med gang etter gang. Anonymkode: 0c337...488 De har # Anonymkode: 0c337...488
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #17 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg vil nå påstå det er en vesentlig forskjell, og har mye å si når det gjelder å gni det inn. Er det på hennes story, så oppsøker du jo til og med "gni-inga". Finn deg noen nye venner, det du beskriver er jo ikke venner, men bekjente. Anonymkode: 460d0...0ca Man kan trygt si jeg har trodd at det var venner, men fått meg en kald dusj og ser jo at du har rett. Det er bekjente blitt. Ingen behandler venner slik. Ts Anonymkode: 0c337...488 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #18 Skrevet 13. mai 2021 Kanskje du skal ta hintet og ikke bruke energi på dem med? Jeg har en barndomsvenninne som slettet meg fra alle some, aner ikke hvorfor, men jeg gidder ikke å tenke noe over det. Jeg har også noen venner som anser meg som bestevenninne / venninne, mens jeg ser på dem som venner / bekjente. Det er koselig at jeg er bestevennen dems, men de er ikke min bestevenn. Anonymkode: a4880...b48 5
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #19 Skrevet 13. mai 2021 De er ikke venninnene dine. Anonymkode: b6d1e...5f6 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #20 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Er du helt paranoid? Jeg har ikke laget en eneste tråd om dette tidligere 😂 så nei, det er ikke meg. At det går an... Anonymkode: 0c337...488 Samme problemstilling, samme dårlige språk, klart det er deg. Folk var ikke enig med deg den gangen heller, antar det er derfor du forsøker en ny tråd for å fiske etter sympati. Anonymkode: 45cd1...8ad 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå